IN LOve , EnOuGh…








正呀……….>V<“”””!!!!!
朋友們快d參加啦………..
包你盡興而歸…KEKEKE>v<“”!”!!!


 


仲有一百擊呀!!!!….快D黎啦><><><><><“”””
(copy from 章章’s xanga…>v<“”!)

***真係好想同你地一齊!黎啦!!!!!!!=]


 


************************************************


19/7

我真的”病倒”了……..
今日冇返學係正確既???
晚上去到跳舞個到就發熱…=0=”””
感受到患難見真情..
對不起soul family…我再一次半失約..=/=””
多謝曾美咁照顧我…=]
多謝C趣特燈返黎陪我去…=]
多謝你咁關心我…照顧我><><><“””
見你笑…我都放心D…病也好像輕了些…=]
唉…….好耐冇試過咁辛苦…
感謝主扶住我返元朗…
感謝主我嘔都係個垃圾筒到嘔=0=”
             (雖然個垃圾筒寫住請勿嘔吐=v=”)

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

11 Responses to

  1. Honyi3248 says:

    章章呢個名ng係gum用的………..=.=!

  2. yi_fung says:

    RE:卓恆haha…!!!正呀….你都係咁打ga…><!!!!!!!!!!!!!

  3. yi_fung says:

    RE:豆對不起………..咁應該點用ga….??不錯吧….有點可愛….那我應該甚麼時候可以用>???若是不喜歡…那我改掉他吧=]對不起…今天…………………so sorry about that~!!!!!!!!!!!

  4. chingyi213 says:

    

  5. ma_lui_mui says:

    the videos ho dim ah!!!!!!!!!!!! xDD
    so funiiiii….hahahaha…larf bao me~~

  6. yi_fung says:

    RE:chingyi第一個留言真係睇唔到呀…haha~!好似唔係亂碼……um…我都覺得好正呀!!!!gd~!!!!!!=]RE:意靖yup…..i think sooooo!!!!!個D全部都係我地教會D人黎…ha你有冇D hk fdssss可以黎到呀???=]yup…我都larf bao了~!

  7. Woo_WA says:

    oH….咁要休息多D喇, 冇事嗎 ??
    病真係好辛苦 !

  8. chingyi213 says:

    嘔真係好辛苦ga…小心身體啦~~~
    飲多d水啦!!

  9. yi_fung says:

    re:華仔oh…是吧~!!!我冇返兩日補課=0=””””ha~!都算休息吧~!!!RE:chingyi係呀係呀….多謝你咁了解我…嘔好辛苦=0=”””尤其是自己一個係條街到=/=”

Leave a comment