7.24.06


這幾天也是病病病病…訓訓訓訓….訓唔著訓唔著…痛痛痛痛…病病…….
好像甚麼也沒有幹似的…大懶蛇…不知為何星期六日的早上沒甚麼問題
之後就………………….病病病病返唔到學返唔到學……=0=””在家悶死了…..

明天便去幹智能身份証的東西…1990的換了沒有???
奇怪的是我2年後又換ha…張相影得唔好唔緊要>v<“




那天到柏麗灣時在船上的小女孩…..
很可愛的…!!!真人比上鏡靚!!!!!!!!!!!!
可惜她說普通話的或許說日語較好!


 




我的第5件作品…看出其含意嗎???
始終影相同真實差了一段…..><><
或許這裡全都是我們….很矛盾的~!


 


今天去了最後一天的書展…
回想到這幾年也是企在攤當
沒有到處走走…今年很特別
別人破喉大叫心裡都笑一笑
發現仍是winne!!!可怕的記憶
回想到從前的日子十分快樂
自己迫黎迫去覺得好free….!!
同人一齊怕人地覺得唔耐煩
或者怕人地覺得悶唔鐘意迫
(((((當然唔計勁熟既人)))))))
becoz大家都有共識有默契了



**在這年的時間內我學習…
學習自己一個到處走來走去
到現在…我終於可說是成功
在迫不得意的情況下要識應
當然我還是喜歡身邊有個人

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

7 Responses to

  1. iam3bi says:

    好同意你最後個段….

  2. yi_fung says:

    haha….3bi…明白…原來我們也正面對同一樣的東西高興有你這個同道中人~!!!=]

  3. ching2_tiff says:

    我留言喇~哈2~*
    隨時你都可以搵到fdz既~^^~
    有時一個人未必唔好既~
    有第2 d既體會&更覺得有人係身邊係presious time~*

  4. lumyeebibi says:

    你呀…少心身體呀!!病左邊到都去吾到做吾到你去左book展好吾好睇呀!!我都無去到呀><打算去漫畫展呀…你會吾會去呀???

  5. yi_fung says:

    RE:晴
    是的….還是….知我啦….常即興的…我怕別人都受不了….只好自己去走走吧….我也冇啦啦想去街…就是這樣吧~~
    是的….你說得也是~~RE:邱詩知道了….你也是…那些………….(胃痛)你病左男朋友都搵唔到…..哈哈=]
    晝展…不錯啦比我想象中好的不是多人得走不動…=]漫畫展同書展兩樣野黎ga bo…我有想過的…係wo…你知唔知….那個………..我也忘了她的名字….玩crossssss play的….會到漫畫展show她的玩意嗎??

  6. Anonymous says:

    someone is the thief………=.=”

  7. yi_fung says:

    yup….!!!!!可惡過份怒呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!真係多謝你同我講….but…唔係去我到留CM去佢到!!!!仲要自己講埋自己係小偷!!!!!!汪佢仲入左Graphic個blog!!!!!

Leave a Reply

