唉唉唉!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
好down!!!我彈琴彈錯晒!!!!!!!!!!><><><
結業禮…序樂…choir…詩歌…校歌…結尾…
冇一首彈錯!!!!!!!!!!><><><><><
唉!!!!!覺得好”魚”….全校都聽到….冇面見人….>/<!!!!
對不起miss cheung~!!雖然只是我的第一次….但…..>/<“”
每每彈歌前…也祈禱祈禱~~但我都……………………………..
正想怪責天父之際…………
我想起前一天我們一起看的一篇從靈開始…..


裡面大概意思:::人人都想事事如意…但係冇可能既…
我地不同既困難經歷都係神俾我地既功課…
我地有唔開心就怪責神…但其實呢個係佢俾既功課&學習!!!
當你有一日不再輕視神俾你既經歷…你就有福了~!!!!


看來…我能夠慢慢的學習….=]
雖然係好少既事…但我之前卻忽視了…!!!><><
我覺得一齊睇聖經然後分享既方法十分好!!!
可以了解大家既需要….
可以俾自己更加入腦….
同埋受神既祝福^^
感謝主!!!



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


來吧!!!!!我定要學好廚藝!!!!!!>v<“””
最緊要當然係煲湯煲湯煲湯煲湯煲湯煲湯煲湯煲湯…
h0h0h0h0…>v<“”””十分重要的一件事~!!!!
到而家我都係唔識…..=3=””””









今日見到2R…真人真係幾靚….UMUMUM….
D頭髮同個樣都好似娃娃….>v<“”







今日朗h0坊有好多軍曹既promote….
多謝薇同我走黎走去…hahah~!!!!
而且多左句令薇發笑既說話……=v=””!!!

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

6 Responses to

  1. ching2_tiff says:

    神接納我地向佢發怨言ga~^^~
    佢體諒我地既感受~
    你上面d pic.s咁special ge~

  2. yi_fung says:

    我當然明白…但係…我地都要知道佢對我地好ma….^^看看從0開始=]邊D pic.s????

  3. Woo_WA says:

    oh…原來你是學校的司琴,
    彈唔好咪彈好佢law, 總會成功的 !!
    +油 !!

  4. tobyhui says:

    你識彈琴架..我好想好想學wo…幾時會教我呢…..HAHA
    廚藝我都ok wo…ahah….
    不如你教我彈琴我教你廚藝la好無呀….
    2r個blog OW…..http://hk.myblog.yahoo.com/2-R

  5. yi_fung says:

    RE華仔um….是的…但下年都冇得彈lu…becoz F.5. ma….學校都唔俾彈……RE: tobi我識ga….聽講有人話過你聽…haha^^你真係咁想學…???um…我識俾人教…可能唔識教人ga wo….幾時….????你幾時得閒呀?????um…講你知…學琴唔係一件容易既事…我到而家都好唔鐘意上堂==”””(覆琴)聽講你D廚藝真的不錯,….好啦….你教我啦….ha~!是喔~!!!!!…..2R的….強wo…果然係電腦界高手….tobi hui!!!!ha~!

  6. yi_fung says:

    留左tim…..仲有呀tobi….你打xanga la><><><>!!!!!haha~!!

Leave a Reply

