今日全方位學習日…去左中大!!!
佢話想我地以大學為目標所以要去=0=….(多麼可愛的)
我地去左好多好多景點…勁影相>v<“”
我地一group玩玩玩癲癲癲….
好耐未試過啦….好開心>v<“
開心既係同一班同學仔融洽相處=]…(6個女仔…很好配合)
我地去左好多好多景點…不停拍拍拍拍>3<“
飯堂的食物不錯”””!!!=v=
我勁見到D學生走黎走去…著住畢業衫….
不停咁覺得型到爆!!!!!! XDDD 好羨慕!!!
每一個同學都覺得好…………………..唔知點講…..總之係好”型”
我也想像他們……可惜=3=””hee
見到佢地捻起呀gee…佢話佢又畢業…點知幾經波折….
見到佢>v<“好開心!!!!!!!↑↑↑

突然覺得神俾我既野好豐富…好幸福…
俾我有好多好朋友…原來我識唔少人~呢排先覺>v<“”
還有一班好老師好同學… and my lovely family=]thx god~!
朋友(欣)好希望你會捉緊神…佢好愛你…你知嗎??
我也會陪住你去面對>v<“






 


 


 


 


 

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a comment