http://www.ccckyc.edu.hk/subject/musi
c/P1010032.JPG
~♥~
↗…睇下搵唔搵到我KAKAKA!!!!
之前choir拎左獎…之後扮野影相HAHA!!!
「耶和華祝福永遠都是滿滿的」

張敬軒既春夏秋冬好好聽>v<…正~!!!快D聽下啦~~


爸爸說他生日的那日會去disneyland…及住一天
究竟我去唔去好呢…藏不個免費飛都好…
但我不希望這次令我唔喜歡disney land arrrr!!!
去迪士尼唔係同個個去都咁開心ga ma><><


因為會俾人蝦,所以先會有人保護你ma~

等待~是這麼難寫的2個字~

此刻的你等待什麼~

「你會等我嗎?」他問她。

「我會。」
結果,她沒有等他。

「你會等我嗎?」她問他。
「不會。」
結果,他等了她一輩子。

「不要等我。」
「我還是會等你的。」
誰真?誰假?
說不要等的人,是否真的不想對方為他守候?
說會等的人,又是否真的會等下去?

等待,到底是什麼?
是一個承諾?還是一個謊言?
它可以是一句隨口說出來的敷衍說話,
也可以是不曾說出口的一種默契。

未經過等待而得到的,你未必會在乎。
經過了等待才得到的,你會懂得珍惜。♥

人,從出生的那一天,便在彷彿永無止境地等待。

等開始,等終結,然後再度開始。
周而復始,循循環環,永無休止。

小孩子都在等待長大,成人則在等待衰老。
求學時期的,在等待畢業離開校園。
已經投身社會的,在等待退休告老歸田。

有一些等待的過程令人回味,更多的等待過程教人不想提起。

父母等待子女成人;
末期癌症病人在等待自己嚥下最後一口氣。

翻開相冊,從前生活的點滴,都是一絲一寸等待的印記。♥

因為有了等待,所以有了期望。
因為有了期望,所以也有了滿足與失望。
♥付出過,得到了回報而滿足,會令等待的過程變得很美。
付出了,但卻得不到回報,等待的過程變得不堪回首。

等待,原來是這麼奇妙的事~

等待,也是這麼難寫的兩個字~
此刻的你,又可知道自己正在等待著什麼?
                                                      
                                                     
鳴謝
                                                             ~敏~

正野!!!haha…suitable 4 me~††

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

12 Responses to

  1. 係唔係o係第一行ge左手邊ar???

  2. yi_fung says:

    第一行???不是ma//////????由邊到數起既第一行???

  3. Rain_niE_04 says:

    halo…~*
    我想知你系邊位…
    因為我知你去過我xanga幾次…(有紀錄…XDD)
    仲有…我好鐘意”等待”果篇丫…~我可以copy嘛..?

  4. yi_fung says:

    haha…我是adrain的朋友in hk….不要亡記我也有紀錄haha^^當然可以copy la…!!!希望你也有得著^^唔知道你信唔信神…無論什樣…佢必會保守你…甚麼事都要賞試爭取賞試改過ha…不是教訓你甚麼只想提醒你喔!!!!!有咩講下俾D 人聽….當局者迷ma….blessssss u~~

  5. Rain_niE_04 says:

    ng…你搵岩人喇…
    我都系”基督徒”黎咖…keke…
    我當然相信神啦…
    你add我msn啦..
    我想同你傾計丫…

  6. Cm_Z says:

    wa…倚風…你係勁既!!!!
    願平安.喜樂ge靈都要加多而又多在你身上/…
    使你的福杯滿溢….
    ps””未經過等待而得到的,你未必會在乎。經過了等待才得到的,你會懂得珍惜。♥””
    同樣地….認同你的講法

  7. yi_fung says:

    RE: Rain niE 04haha…真開心~~好好好~你msn 係xanga???不過唔知你而家訓左未呢~~!!!????

  8. yi_fung says:

    RE:車人~我都好認同…但呢篇野唔係我打ga…hahahah係呀敏給我的~!!!!我都好喜歡它呢!!!!

  9. wongchupyi says:

    等待真係好難…….在過程我會選擇去愛,去為佢祈禱,係祝福既祈禱,倚風我覺得你好正!

  10. yi_fung says:

    haha…!!!你說得對為甚麼”好正”???篇野唔係我打ga bo!!!^^

  11. 我有首 “約定” 之前係無人講野架.

  12. yi_fung says:

    下!!???真!!!???可唔可以俾我呀/???ha我搵到呢首ja…=0=怪怪地咁`~!!!!

Leave a comment