以上係名O係車房隔離又係我HOME附近….
但華麗堂皇既【浪漫滿屋】
我睇住佢起….真係好靚好靚>w<“
今日8掛走左去睇haha…點知又入得…
佢其實係俾人用黎”一條龍”既婚禮…>///<“
(今天開心地dad買左1Gb儲相既野俾我…XDDD)

琴日返完教會同同學們去左蝶蝶灣…
好耐冇同過佢地出去…大家仍然冇變…
只不過可能我既角色不同了…因此……
anyway…好多謝我既同學仔叫埋我去>v<“thx uuu alll~!

朋友們真的會漸漸各散→←的嗎??

前兩日考試生涯完結ha…~~!同去左行街
好開心…開心行左好多我想行既地方!!見到好多基元人==””
搞笑地見到大銀幕上有人玩陳小春>v<“(真事)
搵個靚女坐佢(陳)附近…緊住…見到佢個咸濕樣  -驚-“”””!!!!
之後個女仔既黑社會大隻男朋友黎左…佢又拉高衫就=0=”
仲之…其實係玩呀陳生haha~!!!想知詳情可以問我wagagaXDDD
呢日最開心係聽到呀盈臨走講左句《今日好開心》>w<“”
~~多謝你~~


今天偶然機會下再睇童話MV—每次睇到都想::><::…haha~~!+…..

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

10 Responses to

  1. its_ying says:

    哈哈   多謝你呀我都
    個日我真係好開心GA
    雖然都知考試真係衰晒==”
    不過難得可以周圍行實實在在係太過高興

    個晚我聽左你講  同我MAMMY講左啦
    唉…不過我真係覺得自己好失敗!!!

  2. yi_fung says:

    haha…!!!!你真好~!!!!唔緊要下次要努力!!!!今日比賽點呀>>>>???ok??ha個晚…捻到我傻~!!!個日…真係好開心呀….冇捻到你會聽我講haha…捻住俾D意見你ja^^媽媽點講呀???!!!!唔好咁!!!!大家一齊努力!!!!!!

  3. its_ying says:

    我MAMA話下次努力
    哈…不過考得唔好一樣照鬧!
    >3<    BUT好似都冇咩遺憾

  4. yi_fung says:

    係~!!我都覺咁樣會好D….becoz你話俾佢知好過老師話俾佢知…hhaa!不用怕!!!!

  5. claudialsc says:

    哈哈~你係咪係MK睇架?我都係果度睇緊呀可能我地係同一個地方呀!!!!

  6. yi_fung says:

    咁搞野!!!!!????朗豪訪對出wo!!!!!星期5 wo…haha!!!!!係咪呀係咪呀??!!!!

  7. claudialsc says:

    係呀係呀!!!哈哈我係地下入口呀!

  8. yi fung,
    你條裙如何呀~? 依家最後決定如何?自己design 定點呀~? ^^ 要快啦wor!!!

  9. yi_fung says:

    RE c趣~!原來我地係同一個地方=0=”但不見你喔hahahaa!!!!

  10. yi_fung says:

    表姐~!!!還差點點…….ha!!!我會盡快~!!!不用擔心!!!最遲可以幾時租裙??

Leave a Reply

