11.11.06
很好記得日子=]一星期內可以輕鬆的一日又過去了…….時間過得很快…..我還有一個月零四天的減肥時間=v=””加油!!!!!     呢個星期裡…..我好像無形中接了很多job….但是我很願意而且很喜歡的!!他們全都是12月的functionzzz…..ha好似諾舒咁講….一黎好多野都黎….忙忙忙….=]but i like it…..免得我會懶落去……今天小組講晒出黎lu….對不起之前不是不想告訴你們…只不過我一說出來我便………..了!希望所有functionz都能夠順利完成~!!     

 
 havent been eduted
 暫時黎講比較喜歡的一張圖

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

17 Responses to

  1. Cm_Z says:

    FUNG…疑釔揗斕挼
    斕夔蝴溫楓朸僅‵淩珨?疑湮??蕉?ㄝㄝㄝ
    贗薯ㄝㄝ酕珨?朸垀炰???滯赽ㄝㄝㄝ
    藩毞飲呏徭蛂朸??塋萎??
    BY….
    翋ㄝㄝㄝ肮扂腔栺
    ?

  2. Cm_Z says:

    丫!!!
    睇唔到我D未GE??

  3. yi_fung says:

    RE:cyaNiiice*v*???RE: ?扂蕻善挼….滖酘酕chinese simplified憩蕻善徽=]珴珴斕挼!!!!岆…….腔復岆湮蕉?haha扂眕森醴….綎藩毞XDXDthx u…….

  4. yi_fung says:

    o….我D字都有問題…….becoz 轉了chinese simlified,,,,,,,,,,,,,,,,=v=”””請轉chinese simlified會看到的了XDXD不然…….告訴我啦=]

  5. 減肥…?點解既?
    不過加油啦!!~

  6. Anonymous says:

    無意見到你xanga, 你映d 相好靚!!!!!加油

  7. ma_lui_mui says:

    once again…NICE PHOTOS EHH!!!^^*
    heeheeee..i will see yuu…in less than 4 weeeeks…xDD

  8. yi_fung says:

    RE:晉宇因為……….我需要減肥太肥了!!!!!=/=””””””haha……不過謝謝你呀=]

    RE:ccy_1999nice 2 meet u=]多謝你呀….我會ga!!RE:意靖hha…..thx u a lot….其實我仲好多野想請教你呀…….yup….我志可以好快見面啦…..XDXD你幾多號呀????less than 4 weeksss?

  9. 我睇左你Xanga都有3,4日,覺得你D圖Mixed埋一齊整得好令阿。小弟都有意想仿傚,但係又唔係好識整﹑未知能否請教請教可否Add小弟MSN,如下:zeus1993427@hotmail.com謝!

  10. yi_fung says:

    只不過是用photo impact或photo shop或小畫家也可以做到的…..就是這麼多了…….沒有甚麼技兩….謝=]

  11. hmt_icy says:

    里又知係kwai fong kfc既 =]

  12. lokshu says:

    don’t lose weight u silly girl!!!
    miss u… very tired from placement, but i like it~
    SEE U SOON AGAIN!!!
    muah!~~~

  13. lokshu says:

    don’t lose weight u silly girl!!!
    miss u… very tired from placement, but i like it~
    SEE U SOON AGAIN!!!
    muah!~~~

  14. AmiGo_Laiiii says:

    斕腔桽珩疑藝鉊>33333<

  15. yi_fung says:

    RE: icyhaha……我常常也在KF 的那…..RE:諾舒haha….你要努力呀….><><“””仲有你既實習呢!!!!!!yeaheyaeheyha….好快見啦=]RE:小賴haha…謝謝你XDXD

Leave a comment