5.11.06
過去了…甚麼也過去了=]”””想說的話很多….但是卻不知從何入手     這個星期裡…在我不渴望&痛苦地踏出了舒適區的第一步….對!!過程是辛苦…但是回頭看見自己成功的一步感到成長了=]….謝謝關心我的…謝謝常也聽我訴苦的”你”…XDXD!! 希望未來的日子更好……..”我發現自己”的是我需要成長!!是我忙記了的….感謝主~! 我在母腹中祂已記念在冊子上……這星期裡我經歷了奇妙的力量=]

要 背負個包袱      再 跳落大峽谷      煩惱 用個大網將你捕捉     還是你 拋不開拘束
你 昨夜發的夢      到 這夜已告終      沉下去 頭上散落雨點沒有彩虹
你 還在抱著記憶就似塊石頭很重     經過同樣跌盪 可會學會釋放

P.S.若是我有甚麼得罪你們的…讓我在這裡說句—–“對不起”

最壞的事我都嘗過了….(謝)

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

22 Responses to

  1. AmiGo_Laiiii says:

    不知道怎說=33333= 刀係張D 圖合成一埋再加個名字-3333- 同拍攝的角度也差不多*V*

  2. yi_fung says:

    哦???是嗎??
    謝謝你喔XDXD(還可做得更好吧=])

  3. AmiGo_Laiiii says:

    多謝BABE十卜瀨>333333<

  4. hmt_icy says:

    halo,,, 見里上左泥我xanga=]

  5. yi_fung says:

    RE:小瀨不用謝啦…..be strong!!!!!XDXD

  6. yi_fung says:

    RE:執兒eh……..見面講呀=]””””謝你…你也要努力找工作+……………=]RE:hmt_icynice 2 meet u!!XD

  7. hmt_icy says:

    蝦蝦,,, 里係wong hon cheung朋友=]
    多d上泥我度拉” 謝^++++++++^

  8. yi_fung says:

    係呀係呀…你都係啦=]okXD不用謝

  9. Anonymous says:

    Hey! be happy,
    Only word i can say is”support”!!!

  10. tobyhui says:

    實現夢想的成功關鍵…..不是在於你的夢想呀….
    而係你既堅持過程呀………^.^

  11. yi_fung says:

    RE: honcheungthx u vy much=]”夾埋的???XDXDXDanyway…..十分之感激你!!!!!=]RE: tobium…有D玄bo呢句^^”””對吧要堅持–過程!!!!!!

  12. kellylypig says:

    i’m really love your fotoz
    i think you’ll be a successful photographer 🙂

  13. luiskong says:

    SUPPORT U,,AR ANYWAY,,,,,,BE HAPPY ANYTIME LA,,,,

  14. 係ar….有時成長o既過程唔係咁易….
    但天父爸爸好正ga…..永遠係我地既底線以上小小俾功課我地…..
    有時…我地覺得已到極限…..
    但好奇怪…..最後又俾我地over come到…..
    因為….天父比我們自己更了解自己…..
    如果…覺得面前係難過既……就證明天父佢睇得起你……
    快d同自己講: ” wa~~~~倚風….你好叻ar~~~~”
    bless u !!!!

  15. HIHI….你好呀….你d相好beautiful呀!!!!>V<

  16. yi_fung says:

    RE:kellylypigthx u a lot=]haha我還不知道將來做那一類….還在找尋中XDXD…RE: Gary謝謝你的support…=]明白了明白了XDXDRE:亞洲um….我真係好認同你講既野….好多我講唔到出黎既感受你都講左XD就是在底線上俾小小功課我地<<<平時聽得多…但如果唔係今次我真係唔會完全明白haha其實我覺得到左極限…..對吧…可以回復過來的好體驗到…..奇妙的實在的=]真是謝謝你的每一句!!!!!!XDXDRE:sasaisabananaha….多謝你呀!!!XD還可以進步的喔=]….nice 2 meet u=]

  17. aya_magic says:

    life is about improvement and growth – its neverending.just enjoy it and embrace it happily. smilesZ!**
    great use of light and perspective angles in your shots. well done again!love to seee more of ya photos.

  18. cyclonese says:

    很美的生活習作,不要停,繼續拍,從身邊找出更多美的東西~!

  19. yi_fung says:

    RE: aya_magic對!!!life is about improvement!!!我還是要找另一個角度去看…..=] >>擁抱下佢XDXDhaha…thx u so much ya!!!^^我會繼續放多Dga=]RE:cyclonesehaha謝謝你=]是!!!我一定會!!!!!

  20. 叫我sa (/sa sa)得la….e個先係我個name…kaka…
    SA SA is a banana is just for FUN!kaka>v<
    我都好鍾意taking photo~你真係好c傅級….卡…指教指教
    問:你係用digital定係好pro個d相機架?.?

  21. yi_fung says:

    sasa = banana…??=]haha….師傅就真係唔敢當…..我也是同你一樣愛拍照而已=]而家上面D只係輕便ge digital黎ga ja…方便帶出街ma….而且D相只係上街見到咩拍咩….冇話特登去拍…..所以除非好有目的去拍啦…..XD不要說指教….說是….一起研究下吧=]

Leave a Reply

