我的生日,
每四年會撞上一次母親節。
小時候我不喜歡生日遇上母親節,因為大家都只會掛著mama day。

但長大後,已不重視母親節與否。

我想,在我記憶中,很少母親節那天會有慶祝
感謝主,今天是母親節但有興祝生日活動。
THX ALL OF U.
雖然今天不是我生日,
今日唔係我生日,
今日唔係我生日,
(repeat再repeat…)

但是真的沒有想過這個慶祝。
感謝兒區導師們和同工,感謝主。

母親節快樂。

Bless u all!

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

15 Responses to

  1. GnueHC_wonG says:

    過埋今年生日,我會年年都同你過….
    唔好意思要你等咁內….
    —離開是為了回來  : ) —

  2. GnueHC_wonG says:

    過埋今年生日,我會年年都同你過….
    唔好意思要你等咁內….
    —離開是為了回來  : ) —

  3. GnueHC_wonG says:

    btw, 張相靚靚!

  4. shiny_nag says:

    唔好意思啊晏晝冇留低添.
    不過我相信一定有機會同你慶祝!

  5. shiny_nag says:

    唔好意思啊晏晝冇留低添.
    不過我相信一定有機會同你慶祝!

  6. yi_fung says:

    RE: cheung cheungthx u soooooo much…..T/T根本沒有誰等誰…..好吶努力這個sem就可以了XD期待my trip!!THX U SO!!!!!!RE:gor gorOh……….yes!!感謝主RE:shing yanyahaha…不要緊,其實都冇安排既,唔使唔好意思。好呀!!!到時再慶祝呀!!!=]

  7. yi_fung says:

    RE: cheung cheungthx u soooooo much…..T/T根本沒有誰等誰…..好吶努力這個sem就可以了XD期待my trip!!THX U SO!!!!!!RE:gor gorOh……….yes!!感謝主RE:shing yanyahaha…不要緊,其實都冇安排既,唔使唔好意思。好呀!!!到時再慶祝呀!!!=]

  8. tszhowan says:

    俾你發現左添….-.-原來你就生日~咁同你講定先~生日快樂呀~其實我媽媽都係母親節生日ga~~hahha~~

  9. tszhowan says:

    俾你發現左添….-.-原來你就生日~咁同你講定先~生日快樂呀~其實我媽媽都係母親節生日ga~~hahha~~

  10. yi_fung says:

    哈哈!!!!真係一路都唔知係你,……………..因為見到張emily既相hahaha!!!anyway多謝你呀!!!佢係今年既母親節!?

  11. yi_fung says:

    哈哈!!!!真係一路都唔知係你,……………..因為見到張emily既相hahaha!!!anyway多謝你呀!!!佢係今年既母親節!?

  12. tszhowan says:

    哈哈~EMILY 張相好耐LA…唔知個XG 做乜鬼仲係果張野…明明換左…
    佢5月11號LOR, 遲一日, 上年就正日母親節~

  13. tszhowan says:

    哈哈~EMILY 張相好耐LA…唔知個XG 做乜鬼仲係果張野…明明換左…
    佢5月11號LOR, 遲一日, 上年就正日母親節~

Leave a Reply

