我一直都怕黑
長到現在才好了一點。

今天在天台猛烈的陽光下收衫,
當我摺被單的時候,我的頭被被單遮著,感覺像晚上8時一樣
拿開被單,陽光又像中午2時一樣刺眼。

忽然被提醒,
其實光,一直都在。
黑,只是自己遮著了光。
即使天黑了,光仍然存在,它只是去了地球的另一邊。
光就是祂,祂一直都在。
跟本不需要怕黑。

你和我心裡的黑也不一樣。
可能真是光暗的黑,是盲點,是隱藏的事。
但你和我都要知道,祂常與我們同在。


對不起,我真的不懂表達。





今天看了一句經文很深刻,但與上文無關。

「我 們 用 舌 頭 頌 讚 那 為 主 為 父 的 、
又 用 舌 頭 咒 詛 那 照 著 神 形 像 被 造 的 人 .」
(雅各書3:9)

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

14 Responses to

  1. lauwingleung says:

    哈哈…..你表達得幾好呀….keekeekee………

  2. lauwingleung says:

    哈哈…..你表達得幾好呀….keekeekee………

  3. yi_fung says:

    多謝你呀!!!良~我成日都覺得我想表達既所有野要用好多好多詞語先表達晒我心裡面每一刻的感覺,於是有時為左簡短D,等人唔使咁悶有好多野都會skep左,變得表達不全 =v=”然後我變左唔識表達。

  4. yi_fung says:

    多謝你呀!!!良~我成日都覺得我想表達既所有野要用好多好多詞語先表達晒我心裡面每一刻的感覺,於是有時為左簡短D,等人唔使咁悶有好多野都會skep左,變得表達不全 =v=”然後我變左唔識表達。

  5. lewlewiss says:

    好清楚喎
    呢一樣野我都冇諗 : P

  6. lewlewiss says:

    好清楚喎
    呢一樣野我都冇諗 : P

  7. yi_fung says:

    係!?多謝你呢個咁清楚既人話俾我聽好清楚!!!=]如果你冇捻,咁你未又清楚左D野!?haha….anyway你指既係邊一樣野冇捻??

  8. yi_fung says:

    係!?多謝你呢個咁清楚既人話俾我聽好清楚!!!=]如果你冇捻,咁你未又清楚左D野!?haha….anyway你指既係邊一樣野冇捻??

  9. lauwingleung says:

    你都唔係唔識得表達啦….XDDDD有時都幾生鬼呀…..哈哈……放心啦…..各人都有各人既長處既…..

  10. lauwingleung says:

    你都唔係唔識得表達啦….XDDDD有時都幾生鬼呀…..哈哈……放心啦…..各人都有各人既長處既…..

  11. chu_kei says:

    從生活細節之中都能與見神~~果然好神聖呀~haha你表達得好清楚呀~~!!

  12. chu_kei says:

    從生活細節之中都能與見神~~果然好神聖呀~haha你表達得好清楚呀~~!!

  13. yi_fung says:

    leung:生鬼…………………………………………………!?算啦,都係唔講咁多=v=”anyway~多謝你!!!我會放心D ga la haha!!!chu kei:哈哈只係感謝主,佢從生活細節中跟我說話。多謝你,你講野好復活呀。haha

  14. yi_fung says:

    leung:生鬼…………………………………………………!?算啦,都係唔講咁多=v=”anyway~多謝你!!!我會放心D ga la haha!!!chu kei:哈哈只係感謝主,佢從生活細節中跟我說話。多謝你,你講野好復活呀。haha

Leave a Reply

