倚風

這是我幼稚園K1第一天上學的時候影的。

昨天,算是考完最後一科(只餘下VA interview 和 ENG oral),如無意外便要完結穿校服的日子

OH……………..(一起說)……………..YES!!


這一天實在太奇妙!!!都是因為「倚風」–即是倚靠神,而要感恩。


首先

要考人像素描是我沒有把握的一份卷,

而我所做的都「比平時好」,我跟本不能單靠自己畫到這些。

天父的同在,讓我有平安,有得心應手的感覺。

連我較有把握的靜物素描也「比平時好」,感謝主,真的一直也感受到他的同在。



另外

彈琴也是!

當我交托,扭轉向正確的想法,而且享受在天父同在中,出來的結果也是我意料之外。

感謝主,讓我再次經歷「倚風」



而且

說話也是!!!

這是我擔心的,憂慮的,但牠賜我能力和信心。



一天裡在數算時好像做了許多,但是一點也不吃力,

你辛苦嗎?

我唔辛苦,因為「倚風」,祂使我輕省,

所以考完最後一份卷也沒有如釋重付的感覺。

感謝主,再次經歷了不是我考的考試。



再次感謝一直支持我的你妳你妳你妳。

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

24 Responses to

  1. lauwingleung says:

    AMEN…..不過我以為相中人係聆聆…@@(如果唔係睇背景知道年代之後)

  2. lauwingleung says:

    AMEN…..不過我以為相中人係聆聆…@@(如果唔係睇背景知道年代之後)

  3. shan_JESUS says:

    小時候的倚風好可愛呢!
    你已經感受到了…
    明顯地你的眼光,心態…都提升了
    倚風—滿有神賜福的名字
    你是最棒的,Oh YES!

  4. yi_fung says:

    哈哈!!!!!我身上面個名牌寫住我個全名,可以證明唔係聆聆XD仲寫左我係低B班…..=v=”

  5. shan_JESUS says:

    小時候的倚風好可愛呢!
    你已經感受到了…
    明顯地你的眼光,心態…都提升了
    倚風—滿有神賜福的名字
    你是最棒的,Oh YES!

  6. yi_fung says:

    哈哈!!!!!我身上面個名牌寫住我個全名,可以證明唔係聆聆XD仲寫左我係低B班…..=v=”

  7. yi_fung says:

    @ shan!(慢你一步tim~)我睇返自己都覺得好搞笑!!哈哈當我知道感受到,希望第時一樣做到。感謝主。哈考完a-level後,我是最”胖”的=v=” Oh………….Yes!

  8. yi_fung says:

    @ shan!(慢你一步tim~)我睇返自己都覺得好搞笑!!哈哈當我知道感受到,希望第時一樣做到。感謝主。哈考完a-level後,我是最”胖”的=v=” Oh………….Yes!

  9. lauwingleung says:

    有低B班既咩???? @@個幼稚園都幾得意喎….哈哈..真係傻既….??真係好攪笑喎…..咁應該要讀高B班啦….HAHA…

  10. lauwingleung says:

    有低B班既咩???? @@個幼稚園都幾得意喎….哈哈..真係傻既….??真係好攪笑喎…..咁應該要讀高B班啦….HAHA…

  11. yi_fung says:

    哈哈!!!!!!!!!!!!!咁K1係幼稚園低班ma~咁有分ABCD班,我係B班咁未「低B班」lo….hahaha!!!!如果高B班會係K3 lu~我都唔記得我高咩班啦…..haha

  12. yi_fung says:

    哈哈!!!!!!!!!!!!!咁K1係幼稚園低班ma~咁有分ABCD班,我係B班咁未「低B班」lo….hahaha!!!!如果高B班會係K3 lu~我都唔記得我高咩班啦…..haha

  13. Sze_Chui says:

    好似你妹妹 哈哈哈

  14. Sze_Chui says:

    好似你妹妹 哈哈哈

  15. GnueHC_wonG says:

    真係………好得意…

  16. GnueHC_wonG says:

    真係………好得意…

  17. lokshu says:

    praise our loving father~ ^^

  18. lokshu says:

    praise our loving father~ ^^

  19. lewlewiss says:

    你個笑容到依家到係一樣樣架喎原來

  20. lewlewiss says:

    你個笑容到依家到係一樣樣架喎原來

  21. yi_fung says:

    @ C Chui真係!??好勁wo!!!你咁耐仲記得我妹個樣?@ Meihaha…想象到你既語氣arXDXD@ Cheunghaha,多謝你!!!!不過而家已經唔係咁T/T”haha@ Lok shu tse tsewahahaha….praise the lord!!!多謝你既禱告呀。@ Kit係咩!!!???真係!??隻眼?????定…..???

  22. yi_fung says:

    @ C Chui真係!??好勁wo!!!你咁耐仲記得我妹個樣?@ Meihaha…想象到你既語氣arXDXD@ Cheunghaha,多謝你!!!!不過而家已經唔係咁T/T”haha@ Lok shu tse tsewahahaha….praise the lord!!!多謝你既禱告呀。@ Kit係咩!!!???真係!??隻眼?????定…..???

Leave a Reply

