枯人

自從琴日考完前後6個鐘Visual Art之後,
今日又要返學操卷,雖然用腦程度唔多,但個人真枯了,我D手指都枯了,好痛=v=”


回想起
其實我學到……

凡事感恩。媽媽幫完我之後沒有說甚麼多得佢之類的話,
只是每次提起這件事都說真係好感恩,真係好amazin,好見到神好錫你。

其實好多時在問題之中都未必放神咁大,
而且不停的「凡事」感恩。

你做到嗎?


經過昨天今日受苦節晚會我忽然想起若果媽媽死了(我已經想哭)
但媽媽會…..好開心好感恩咁享受天父一齊
.

哈= =
.
.
真的很難想象神讓耶穌死那刻的感受
.
.

第二件事是我知道了好多好關心我的,
多謝你們的支持與鼓勵
(其實還有很多很多學到的….不便個別談XD)


其實只不過是一件小事
雖然變成了枯人,但我卻感受到被天父愛護,
就好似咁樣




(見唔見到佢手上有我….haha)

 ————————————————————————

題外話

在晚餐中,聆聆忽然跟哥哥說:
哥哥我琴日訓唔著個時係到捻…..(捻住佢講一件事)………

有個人係到睇電視,
緊住電視裡要有個人
個人又係到睇電視,
緊住個電視又有個人,

咁就訓得著ga la…..
.
.
.
(然後靜了,因為無人聽緊)
.
.
然後我大笑了,hahaha點解食食下飯冇啦啦講D咁既野ga????

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

8 Responses to

  1. GnueHC_wonG says:

    你好正!真係好正…… 感恩我有了你:)

  2. GnueHC_wonG says:

    你好正!真係好正…… 感恩我有了你:)

  3. yi_fung says:

    竟然!?(用返你的述語)haha你真的懂得凡事感恩~!!!我也為你感到十分感恩….多謝你!!!!

  4. yi_fung says:

    竟然!?(用返你的述語)haha你真的懂得凡事感恩~!!!我也為你感到十分感恩….多謝你!!!!

  5. lokshu says:

    thinking of u everyday my dear! when do u finish?

  6. lokshu says:

    thinking of u everyday my dear! when do u finish?

  7. yi_fung says:

    thx u sooooo much lok shu tse tse!!!!!!!!!!!!!sorry 頭先咁快講唔到!
    我18號有一份VA卷緊住就5月2號VA另一份interview既卷最後5月13–Eng Oral!!!!!然後就totally finish la!!!hush!

  8. yi_fung says:

    thx u sooooo much lok shu tse tse!!!!!!!!!!!!!sorry 頭先咁快講唔到!
    我18號有一份VA卷緊住就5月2號VA另一份interview既卷最後5月13–Eng Oral!!!!!然後就totally finish la!!!hush!

Leave a Reply

