肢體

感謝所有肢體的支持、鼓勵與禱告。
冇左神今日真係…………………………………………………..唉!

今天的幸運?不幸?

由於我們太多行里要帶去考試的關係
今早租了一輛小型貨車去觀塘,
這幾天在收拾時,我已經比平時更周詳,更小心,更有系統。
但行車途中我忽然想起
.
.
.

我冇帶准考証!!!!!!(連身份証)
.
.
.

呆了
.
.
然後打了給媽媽,
大家都想了許多方法但都行不通,
曾經有想過算吧,但媽媽又打來給我找方法

而唯一知道的是天父在保守我
因為不知為何我一直都很鎮定,

最後車還是停了在Tsuen Wan等媽媽由元朗車個証給我=v=”

重點是我們都趕上試場,
那麼會連累了我的同學們,幸好她們都很好,而且遇上好司機。

等了20分鐘左右,
媽媽到了!!
真的非常感恩!!!我的好媽媽。
而且去到試場還有30mins才開考!!!!!!!!!



晚上
爸爸知道了說: 你下次………..(以為鬧我)冇帶都唔緊要架,都考得ga ma
(Oh……..haha!)



……………………..另一件事就是我set alarm 5:30am變了5:30pm
幸好媽媽不知為何醒了還叫醒我。

.
.
.

然後我想起了一句經文
我在母腹中、你已覆庇我。(詩篇139:13下)
在我未出世前,神已經安排了,更安排了這個母親。
how AMAZIN!!!



特別多謝

今天早上要5時半起床8:15開考
那麼早都收到這些枝體的smszzz….真的非常感謝!
再次多謝,他,她,祂。



P.S.那麼長的內容,若果你看畢,也要感謝你看著我經歷了!!!
.
.
然而,你要給我評語也沒辦法,我也真的不想發生T/T

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

35 Responses to

  1. queen__miu says:

    嘩!!!!!!=____= 真係好驚險呀!!!!!加油 =’]

  2. queen__miu says:

    嘩!!!!!!=____= 真係好驚險呀!!!!!加油 =’]

  3. ERIC_Hoyin says:

    真係嚇到暈..實在是恩典.!!!感謝主!!btw , 是”肢體”~

  4. ERIC_Hoyin says:

    真係嚇到暈..實在是恩典.!!!感謝主!!btw , 是”肢體”~

  5. yi_fung says:

    RE苗係呀~hahaha大教訓!你都要努力呀!!!!!!!!!!!!!!!支持你呀!!!!hush!

  6. yi_fung says:

    RE苗係呀~hahaha大教訓!你都要努力呀!!!!!!!!!!!!!!!支持你呀!!!!hush!

  7. yi_fung says:

    RE哥哥oh~yes!!!!係wo=v=”!!!!!!搞錯左~好彩過左中化=0=”

  8. yi_fung says:

    RE哥哥oh~yes!!!!係wo=v=”!!!!!!搞錯左~好彩過左中化=0=”

  9. hiu_fungggg says:

    ^^ 我之前考listening都有大頭蝦…預錯時間!!成9點先出門口@@ 好在聖靈提醒行左落街一陣即刻返轉頭飛的!!哈哈感謝主哈利路亞**

  10. hiu_fungggg says:

    ^^ 我之前考listening都有大頭蝦…預錯時間!!成9點先出門口@@ 好在聖靈提醒行左落街一陣即刻返轉頭飛的!!哈哈感謝主哈利路亞**

  11. fly_hang says:

    我都試過睇錯時間考alevel~考listening係9點幾~我好似平時咁8點幾去到但係無人..跟住即刻扮無野去左食早餐^o^下次你要係早一晚寫定張清單~執好曬跟住逐樣tick,咁就唔會溜啦~你爸爸話”你下次………..(以為鬧我)冇帶都唔緊要架,都考得ga ma”btw,希望你唔會有”下次”一次就可以直接升大學!!考多次alevel會老十年!!

  12. fly_hang says:

    我都試過睇錯時間考alevel~考listening係9點幾~我好似平時咁8點幾去到但係無人..跟住即刻扮無野去左食早餐^o^下次你要係早一晚寫定張清單~執好曬跟住逐樣tick,咁就唔會溜啦~你爸爸話”你下次………..(以為鬧我)冇帶都唔緊要架,都考得ga ma”btw,希望你唔會有”下次”一次就可以直接升大學!!考多次alevel會老十年!!

  13. 我睇到好感動..你一定都係一樣,我好感受到「父你仍作王..」正:)

  14. 我睇到好感動..你一定都係一樣,我好感受到「父你仍作王..」正:)

  15. lauwingleung says:

    wow…..倚風妹妹…超正喎….感謝主…!!!!!!下一科要小心d啦….XDDDDD

  16. lauwingleung says:

    wow…..倚風妹妹…超正喎….感謝主…!!!!!!下一科要小心d啦….XDDDDD

  17. chupyi says:

    你既經歷鼓勵了我~
    你要加油,pray for you~

  18. chupyi says:

    你既經歷鼓勵了我~
    你要加油,pray for you~

  19. 感動感動…
    要哭了…

  20. 感動感動…
    要哭了…

  21. ArManHo says:

    如果係我冇bring准考証, 我實緊張都顛左!!

  22. ArManHo says:

    如果係我冇bring准考証, 我實緊張都顛左!!

  23. yi_fung says:

    RE曉楓wa都幾緊張wo!….好彩listenin係9點幾入去,等成9個字先開始,遲左少少都唔怕咁早後你有冇準時到到?

  24. yi_fung says:

    RE曉楓wa都幾緊張wo!….好彩listenin係9點幾入去,等成9個字先開始,遲左少少都唔怕咁早後你有冇準時到到?

  25. yi_fung says:

    RE黑(克?)仔哈哈,咁都幾好呀早好過遲ma~!
    我未話我今次懶有系統,所以其實我已經寫左一張清單,裡要有幾百萬樣野,捻過晒所有用具冇帶溜,對左好多次,tick都tick左好多次…=v=”但就係冇寫到淮考証!!!!!!哈你講得勁岩考一次會老10年!希望承你貴言。睇下天父俾唔俾我入啦XD

  26. yi_fung says:

    RE黑(克?)仔哈哈,咁都幾好呀早好過遲ma~!
    我未話我今次懶有系統,所以其實我已經寫左一張清單,裡要有幾百萬樣野,捻過晒所有用具冇帶溜,對左好多次,tick都tick左好多次…=v=”但就係冇寫到淮考証!!!!!!哈你講得勁岩考一次會老10年!希望承你貴言。睇下天父俾唔俾我入啦XD

  27. yi_fung says:

    RE詠琪係呀,我見到媽媽個刻真係感動得要哭,唔係驚到喊係覺得佢好到喊,覺得天父又好到喊。但其實你覺得邊下感動???haha昨天晚上臨睡,突然感覺到那種神的威力,好強的在我裡面。就是祂一直在我身邊,當我靜下來那種感覺不停湧現,我終於明白甚麼是「敬畏」。哈哈

  28. yi_fung says:

    RE詠琪係呀,我見到媽媽個刻真係感動得要哭,唔係驚到喊係覺得佢好到喊,覺得天父又好到喊。但其實你覺得邊下感動???haha昨天晚上臨睡,突然感覺到那種神的威力,好強的在我裡面。就是祂一直在我身邊,當我靜下來那種感覺不停湧現,我終於明白甚麼是「敬畏」。哈哈

  29. yi_fung says:

    RE:良哥哥多謝你的支持呀!!!一定會小心架啦。下一科一定要寫准考証o係個list提醒自己….
    一科係隔一個星期6之後的早上,到時你再問下我有冇帶啦hahaha~

  30. yi_fung says:

    RE:良哥哥多謝你的支持呀!!!一定會小心架啦。下一科一定要寫准考証o係個list提醒自己….
    一科係隔一個星期6之後的早上,到時你再問下我有冇帶啦hahaha~

  31. yi_fung says:

    RE執兒係?咁好??咁你都要加油!!!!thx u so much~!

  32. yi_fung says:

    RE執兒係?咁好??咁你都要加油!!!!thx u so much~!

  33. yi_fung says:

    RE薇真係咁感動~??你覺得邊part最感動呀??真係有喊??你留言我都好感動XD

  34. yi_fung says:

    RE:ArManHo哈哈,我今次先知原來冇帶都唔緊要我同車既其中一個同學都試過准考証同身份証都冇帶,佢話D人會要你坐埋一二邊(即係冇得坐自己個位),但都有得考。之後上報返就得ga la wo~好彩有個個人係我架車到,(神安排佢係到都係一個恩典,因為佢repeat,只係呢一科我地先一齊去)等我唔使咁驚,哈哈哈感謝主。

  35. yi_fung says:

    RE:ArManHo哈哈,我今次先知原來冇帶都唔緊要我同車既其中一個同學都試過准考証同身份証都冇帶,佢話D人會要你坐埋一二邊(即係冇得坐自己個位),但都有得考。之後上報返就得ga la wo~好彩有個個人係我架車到,(神安排佢係到都係一個恩典,因為佢repeat,只係呢一科我地先一齊去)等我唔使咁驚,哈哈哈感謝主。

Leave a Reply

