My first time —DIANA +

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

8 Responses to

  1. 倚風妳好叻:)好有感情呀你畫D畫…睇完好感受倒你的意思..榮耀神的畫:)!
    我望住你D畫望到入晒神……同埋唔知點解,望到好感動:)感謝主~好叻!好美..

  2. 倚風妳好叻:)好有感情呀你畫D畫…睇完好感受倒你的意思..榮耀神的畫:)!
    我望住你D畫望到入晒神……同埋唔知點解,望到好感動:)感謝主~好叻!好美..

  3. yi_fung says:

    詠琪聽到你咁講我都好感動…你這個欣賞加了我很大的動力,有時候只是做做做,不懂自己在做甚麼,又忘記了起初做的原因。很喜歡你說”榮耀神的畫”,聽你講後我才發現,這陣子我所做的絕大部份真是帶著神的意念在背後。而家做緊樓梯轉角那些窗飾,主題也是…….愛真的超感恩得到你的欣賞,你是第一個人跟說有感動,望到入晒神的。感謝主,讓我有你。miss u my dear~

  4. yi_fung says:

    詠琪聽到你咁講我都好感動…你這個欣賞加了我很大的動力,有時候只是做做做,不懂自己在做甚麼,又忘記了起初做的原因。很喜歡你說”榮耀神的畫”,聽你講後我才發現,這陣子我所做的絕大部份真是帶著神的意念在背後。而家做緊樓梯轉角那些窗飾,主題也是…….愛真的超感恩得到你的欣賞,你是第一個人跟說有感動,望到入晒神的。感謝主,讓我有你。miss u my dear~

  5. 終於看見制成品啦…其實如果你唔講係由DIANA +照出黎我未必會睇得出….

  6. 終於看見制成品啦…其實如果你唔講係由DIANA +照出黎我未必會睇得出….

  7. yi_fung says:

    係呀haha….其實已經好耐之前同你講過,不過一路未post出黎HAHA都ok ar不過可能好多陽光先有咁多色。下次去影相帶埋diana+去啦XD…….

  8. yi_fung says:

    係呀haha….其實已經好耐之前同你講過,不過一路未post出黎HAHA都ok ar不過可能好多陽光先有咁多色。下次去影相帶埋diana+去啦XD…….

Leave a Reply

