20.10.06
終於打xanga了….M”這陣子忙到死了T/T”天天也testtestdictdict…. my god…但是一天的事做完也是高興的=]”今日第一次留校留到8:00><!!就是因為明天家長日的關係吧….要掛畫….或許你回校會見到我張畫M”….大堂正中ha….唔怕俾D底form搞…唔係吉死他們=v=”   昨天送了一束花俾芬芬…那是我第一次送花俾人=]感覺………….(不會忘掉的)………..XD看見她的樣子多麼的憔悴…從沒見過…((擔心))…最後也是我放了在桌上T/T      ****謝謝各位同學…..還有很多是1A2A的=]….有的自發同我講有的一講就說OK….>v<“”謝謝你們=]             一天在校外看見一對又一對…有的與外校的男生…有的估不到的…有的很張陽X的….有的四人行的…有的…有的…多的是~!!為何這年才出現這現象??………真是奇怪~??     看著他們【離離合合】有點………麻木了….好亂好亂….合則來不合則去???我並不同意亦不願看見

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

11 Responses to

  1. cyaNiiice says:

    好忙咁喎你a_a得閒要俾自己休息啊

  2. yi_fung says:

    wa.真快……
    係呀忙到死左=v=:”””””
    是的!!!!!!

  3. aya_magic says:

    work hard work hard =]
    i hav final exams soon>< so scared = =

  4. yi_fung says:

    yeah!!!!thx u~
    你都要努力呀!!!!!在讀大學 in aus?

  5. lcw1005 says:

    我係咪識你架 ?_?;D

  6. AmiGo_Laiiii says:

    你拍的照好令令喔!>V< 好像我舊男友的的風格XDDD

  7. yi_fung says:

    RE:lcw1005eh….我也不知道eh~=]RE:AmiGi_Laiiiihaha謝謝你呀….XDXD是嗎???怎樣的風格???=]

  8. Anonymous says:

    努力…

  9. yi_fung says:

    謝謝…(記住唔好玩野….!!=v=””)

  10. UM…你知唔知我係邊個呢…..你個xanga好有氣質….你take d photo 都好好好正ar…..o個次o係你屋企…見到你d sketch…………令我諗番自己以前讀Art 既好回憶…不過…我就冇你咁叻喇……加油!!!!CE好快過ga 喇……

  11. yi_fung says:

    亞周!!!….唔知點中文名點寫^^”….haha謝謝你呀=]…..還可以啦XDXD邊D sketch ar???…..我都唔記得左^^””””haha…好正的一句…..CE好快過yeah~!CE好快到我就聽得多=v=””””thx u a lot…..

Leave a Reply

