9.5.06.

【傳奇的保母車】

過去的日子忙到傻了…很想很想打xanga…無奈連開機的時間也沒有!!      1.9..06第一日上學…第一日接受自己會考…很喜歡我班的同學…還有一種莫名奇妙的興奮!!!XD新課室新坐位…      放學跟爸媽去了迪迪尼…【有一個大突破!!!】爸爸………………..竟然要上space mountain!!!!><><我竟然說了多篇>>得唔得ar??…上到去爸自己一個坐~我不時望著他…害怕他害怕…害怕他暈倒…害怕他……..死了!!!!(因我10多年來從沒見他玩機動遊戲!!!雖然我知擔心黎多餘!!)祈禱祈禱….><最後…他竟然一點暈也沒有!!!!=0=”””  另外…媽咪竟然話【史迪仔係史力加個仔】=0=”(需然是說笑…但…充滿了幻想力!!XDDD)我發現自己多關心多擔心了父母…為何??因我長大了??還是…因我怕失去他們~              

4.9.06    出門時…未到等車站便飛走了一架小巴!!差點到等車站時…又飛走了一架=0=””””等等等….已40分了!!!!!!!!好驚…遲到了嗎???天父話>>唔使驚~放心啦!!   點放心呀!!??就算有車都遲啦…突然!! 一架保母車停在我面前>>>【去元朗的嗎??】【上車啦….】當我過馬路時…..【喂!!睇車呀!!】(biiiiiiiiiiiiiiiiiii…) 嚇到醒晒….!!其實我都唔知自己點解會上車!亦都唔知點解佢會車埋我~又唔使錢!!XDD感謝主~!!!係佢預備俾我的……不過捻返轉頭…都幾危險因唔知佢會車我去邊=0=”””    P.S.上到車…兩個幼稚園學生全程都在啤我><><為何??? 50分已到學校….感謝主>v<“

好多好多既事都話比我聽…神凡事都能…人唔可以只靠自己…要多聽佢話=]

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

21 Responses to

  1. lauwingleung says:

    HAHAHA傳奇中既傳奇……
    不過……下次都係預早D好…..

  2. Anonymous says:

    back to school lu~ all the best for this year^^

  3. wongchupyi says:

    你媽媽好可愛ar~
    你成長了…………^^

  4. yi_fung says:

    RE:良~係呀haha….你問下你爸有冇做過D咁既事??其實我已經預左=0=””””平時15分鐘出到去但我已經預左30 mins啦!!!!RE:juz_boredyeah~!!!謝謝你呀!!!!!承你貴言ar~!!!!!RE:執兒haha….~~可以吧~!!我…….????是嗎~?

  5. chingyi213 says:

    好搞笑呀你ma咪....
    係呀...如果我呀mum話要玩spacemountain我都會驚佢地有事呀....你爸爸好勁呀!!

  6. skyleader4 says:

    路過也不留個 CM ar ~ ><
    [[[史迪仔係史力加個仔]]] ,,,真係好有創意,,,XD

  7. yi_fung says:

    RE:Liz
    haha…都唔知好男女男定好笑~~!
    係lo….><><><><
    我都覺….=0=點解佢會去玩…???XDDRE:skyleader4
    唔好意思-.-
    係………我都覺XD想也想沒想過….

  8. lumyeebibi says:

    haha…thx u support me ar

  9. cocoduck says:

    did u take that pictures?cool.and hi from NYC

  10. yi_fung says:

    RE:whitney_fatnice 2 meet u~!!!!=]RE:邱詩唔使多謝~!!!!而家個班房隔幾層….又唔可以咁易出黎傾計啦~!!!!唉~~~!!!!RE:cocoduckyes.~!!!^^””& thx u a lot ~XDD

  11. yi_fung says:

    haha多謝你呀~!!!!XDD

  12. kakaXD says:

    =3= er你都唔睇人日記既..
    我咪讀緊設計囉-3- 白7=3=” 又問我仲讀唔讀=3=

  13. lcw1005 says:

    hiya=)thanksyourvisited.

  14. yi_fung says:

    RE:kakaXD傻啦=]我並不是問你讀唔讀呀~!!!我知你讀design….我想問你捻住向邊個方向發展=]你而家係要讀晒ga ma…遲D就要choose ga la ma…..即係例如fashion ar…graphic ar 個D…
    RE:low1005halo~!!!!welcome~!=]

  15. wongchupyi says:

    慳

  16. yi_fung says:

    下執兒…..你講咩呀>?>>??=]??慳wo…<< ??

  17. Missy_Dalki says:

    thx For Visting My XG!! :]Nice Photoss~!!

  18. Anonymous says:

    HALO“好耐冇黎na記唔記得我?!我係Christians_BR 小玲哦“這是我新XANGA.SUB番我吧=]

  19. yi_fung says:

    RE:miss_Dalki不用謝=]….nice 2 meet u arXDRE:小玲噢!!!!對吧~!!!之前常去你xanga都不能進原來changa了~當然記得你啦~!!!!sub了XDDD

Leave a Reply

