15.8.06
只是一個星期…但經歷的卻不少!!!!首先…再度開始補課…好像全世界的人也在說會考這樣會考那樣…在F.4開初~我認為還有一段距離…會考不關我事!但現在會考就站在我面前…差一步就踫到了~聽說【遇上困難的事時…在困難前的慢長歲月必定很難受很害怕…困難到了…便只有一瞬間的時間…】這正是對的!以我的經驗所得…困難這家伙就是這樣的人…同意嗎??曾嘗試嗎??

到了這天…才寫下兒區camp的日子=]”””慢了一點吧^^””小孩子?沒想到那麼又煩厭又那麼可愛!!高興的是發現小朋友的品格良好了..!!相信導師比小朋友會更累…我發現自己沒有良好品格…因此認為沒有資格教導小朋友們…!!!看著他們有的都是百感交集…哈尤其是最尾那天…我真是給小孩氣懷了!!!!!我亦覺得冇本事對住小朋友…很欣賞導師們…自問沒有這樣的細心.能耐~!!!最大的感恩是在
最尾那天發現我的房間比鄰壁安靜10倍…哈感謝主~!在camp中天父給了我很多提醒【獲益良多】=] 最大的是>>>劉曉晴…我想同你講對唔住so sorry about my behavior~!<<( hope u can c it~!!)=]……..感謝主我有一班咁好既朋友.導師.親人.洗手間……………=v=”


請那些人不要再自把自為地做一些無聊東西!!!很堅固!!!絕對是不會改變的!!



【讓經歷成為我們的家常便飯!!!】

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

14 Responses to

  1. lauwingleung says:

    KEEKEE………
    唔使灰心喎………….
    各人總有軟弱同埋缺點………..
    如果要完美先走出lei事奉…………
    我諗…….應該冇人可以話冇問題啦………..
    呵呵………….
    事奉………可以令自己更認識自己………….
    從而去更新….改變自己…………..
    做得更好…………..
    努力啦…………..倚風姐姐……….

  2. yi_fung says:

    知道了良哥哥~!!!我當然明白…只不過是我那天服事時的感受…講得得岩~!!!!!可以認識自己同埋更新改變的~!!!!!多謝你~~!!!!=]

  3. Anonymous says:

    你影的那些相不錯啊!

  4. yi_fung says:

    hahaha謝謝你喔…..是真心話嗎??=]很高興……………小改變大改善……>3<

  5. ching2_tiff says:

    我睇到~^^””
    但點解你咁講呀?
    有d咩silly左?
    我今次真係唔多明了…@@”
    anyway~可能我都有問題…
    但其實我唔知道係咩事…><“

  6. 果然係”獲益良多”!!!!!~

  7. tse_penny says:

    呢個camp,唔單止係小朋友有成長,連我地都有成長!感謝主!

  8. yi_fung says:

    RE:chingumumum….hahahha唔明唔緊要啦~!!!!hahhaha….=]RE:潮偉yeah~!!!對吧~!!!側田tim~!!!但真是獲益良多的~~!!!心照了~!!!hahaha~RE:謝穗(唔知有冇寫錯名=]??)係ga係ga…仲有好多野我都學到~!!!!正!!!!!!!!你有成長嗎???haha=]同時導師都有獲益良多~!!!!!

  9. Anonymous says:

    你D PIC好正..

  10. ki_by_yan says:

    吾該吾該-路過我XG要留番幾隻字咖啵!你再吾快D去留0既我就打PAT PAT咖xDD

  11. k2_0607 says:

    路過 ,, D 想想好令 !!* =] *

  12. yi_fung says:

    RE:panda_wingha=]謝謝你~!!當然我覺得仲有改進….仲有呀…你個xanga既layout我覺得妤正呀~!!!click圖入你entry個到=]vy gd~!!!!!!RE:ki_by_yanumum….唔好意思!!!!我唔知道呀~~!唔虹patpat得唔得=0=”””RE:k2_0607多謝你呀=]~!!你也不錯XDD你是升F3 right???

  13. yi_fung says:

    欣賞甚麼????=]不過都多謝你呀>v<

Leave a Reply

