5.8.06


上星期的100擊好正!!!!上星期可以用開心而遮掩唔開心!!
而今個星期5時原本高高興興有個HappY FirthdaY…但…
經過多事後已變成超級UnhappY FirthdaY!!!!唉!!!主呀!!!


 




我遇上了矛盾的大問題…左??右??其實是兩方也不能動!!!
有極無耐既感覺!!無耐到有不滿的出現!!但甚麼都不能做!





香港人就是那麼不高興吧!!看看他↑↑我亦遇上這問題!!!

本來捻住其他事可以遮掩!!但…發現我動作上表露左出黎!
我不停地吃了很多炸東西…看來我好耐冇試過咁唔開心~!
我真係唔可以再忍!!!我冇必要再受咁多無謂既氣!忍夠了!

呢件事…我發現我既容忍度真係好低…對不起~………………
可唔可以唔好咁自我中心?!可唔可以細心地聽人地講野??
請唔好覺得自己就是對的指標…唔係人人都應該成日就你
要長大啦…用打打殺殺既方式得到人同意…唔代表願意!!!!

只不過是遷就你…記住要長大啦!長大啦!長大啦!!長大啦!!
小孩子的事要掉棄了!不要愈長大變得愈小孩!成熟一點吧!

唉!!!!!呢兩日真係要殺死我…!!!!這些事純屬個人意見…!!!!!

           


                      (【[  朋友我當你一世朋友  ]】)




近期聽過一樣野唔知你同唔同意呢???……………….>>>>>>>>
女人會用一半時間問男人各樣既問題…而男人要用一半時
    間答女人呢D問題
】….<<<對??女人會說不對??男人呢???


                  【簡單就是美】


P.s. xanga轉了bg music~!!!!=]
        有甚麼意見????


 

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

11 Responses to

  1. cyaNiiice says:

    我答問題好慢架喎…

  2. yanyan1212 says:

    DON’T BE UPSAD LA YI FUNG~
    I WILL ALWAYS SUPPORT U~~

  3. yanyan1212 says:

    DON’T BE UPSET LA YI FUNG~
    I WILL ALWAYS SUPPORT U~~

  4. wingw2 says:

    NOW….
    心情如何AR?我幫唔幫倒妳架?  我星期二至日都會在教會架…….
    記住:神與妳同在!祂最明白妳! ;]

  5. killuagod says:

    我都試過有幾次跌入呢d”低潮”~~
    係咪好唔開心呢?!!
    搵人傾下同祈禱啦~~

  6. yi_fung says:

    RE:聰那或許你要用全部時間了…!!!!!RE:kayan多謝你呀…知道了~!thx u a lot……=]不要亂相信別人的說話呀?RE: 阿wingUM…還可以吧~!!!haha~!我知道我知道….多謝你!!((很感動=]))係..你講得岩~!!!!!我要記住神同在!!!!!RE:約恆是嗎???!!!幾次???常常會發生的嗎???當然是不高興的~~!yupyup…..thx u 2~

  7. Nam_Woody says:

    唔怪得小丸子有首歌叫”問題天天都多”LA!!因為佢都係女人==”
    唔好唔開心啦~雖然我唔知你咩事…不過講到唔開心種感覺,我一定清楚
    GET IT EASY LA^^

  8. Anonymous says:

    朋友可以互相坦誠相處!
    多點溝通來建立大家的友誼。
    SUPPORT!! god bless you!

  9. yi_fung says:

    RE:大佬um….其實男人也問題天天多多的明白了…thx u~!!!!!

    RE:黃瀚章ha….知道知道~!!!你也要努力吧~!!!CMCMCMCMCM+++++oil靚囡囡…!!!!!!thxu a l ot…!!!!!

  10. luiskong says:

    hihi,,,

  11. fung_903 says:

    路過都吾留cm!!><“

Leave a Reply

