一相一故事…時間如相順序…書展那天
2本書但已算破左記錄!因平時唔係買書!


27.7發生了可怕的事…上左車先知………
我唔見左百達通呀!!!!!工人又話唔知…
嚇到我死左….因回家再出去就遲晒到!
手忙腳亂!!
去到屯門…先知冇人去跳舞
白白的回家!給曾美的禮物又帶回家了
感謝主…
最後搵返百達通..多謝安慰=]




287.06


琴日我一起身開始…全屋都沒有人了…
只有我和工人!!!他們都到了中山…………….
個時突然覺得屋企靜了連空氣聲也聽到!!!!
這是我第一次自己在家!雖然哥會晚些回來
但我還是有一種無名的孤獨寂寞感………….
看來我是不能一人住的!!!!要不是結婚才搬




這幾天都是悶悶的吃飯…一個人有以上的送
好像…有點誇張吧???一飯三送…始終吃不完

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

12 Responses to

  1. 琴日睇你xanga先知道你去書展…
    總之叫你幫我買at 17果本相集la…
    我依係三聯果個d搵極都搵唔到…
    唉…傷心

  2. cyaNiiice says:

    CM 你先倚風 -W-
    do you know who am i ?

  3. yi_fung says:

    RE薇係呀…我又唔知你點所以冇問到你ar….你試下搵皇冠出版社呀…可能唔係3聯呢…不過…我買既時候聽到D人話個價錢唔底…到時你睇下啦….或者可以問我借住先啦係幾靚…不過就真係全相集lo
    RE:cyaNiiice哦…呀聰呀

  4. lumyeebibi says:

    多謝你關心我呀…fung~~~點解你d相可以mix得咁靚ge???

  5. yi_fung says:

    RE:邱詩不用謝…=]你冇事就得啦..um………還是可以更靚吧=]不過好多謝你呀>v<

  6. meiyant says:

    Sorry ,,我無同你講應該係我唔岩..對唔住!! 下星期三再去過,,我應該去的!!

  7. yi_fung says:

    不要緊不要緊唔好自責…其實我冇惡意ga=]不過你又要遲D先收到份禮物啦!!唔使對唔住啦=]…

  8. chingyi213 says:

    有時好多人係屋企個時,我會覺得好煩,好想自己一個靜下~~
    but當佢地出晒街之後就會好想佢地番黎...
    我都係覺得大家係屋企開心d!!

  9. iam3bi says:

    WOW我好鍾意信箱個張我有張post card 差吾多..下次拎比你睇xd

  10. lauwingleung says:

    我想要返係地鐵影個張相..唔知你有冇呢

  11. Anonymous says:

    那些相很美美,來給你灌水。呵!

  12. yi_fung says:

    re:CHINGYI就係呢種感覺啦完全講中晒我個POINT!!!!=]RE:3bi好呀俾我睇呀=]究竟幾時要補課???=0=”RE:良有呀…sd to u ar….!!!!!!記住提我hahhaa~!!!!RE:豆多謝多謝多謝多謝多謝多謝多謝多謝多謝多謝多謝多謝多謝多謝多謝多謝多謝多謝多謝多謝多謝多謝多謝多謝多謝多謝多謝多謝多謝多謝XD

Leave a Reply

