R66…等埋我再去過!!!!!=]






山頂…



播放機…好特別~~!!!


canon in “X” haha~~!=]


美國的hannah黎左我家住了數晚~!!!
就是那個我常說的~!!!!=]






沙灘日….>v<“””happy day










演出日~!!!!!!!!!!!緊張!!!!!!!!!!!


黃sir的<<夕陽無限好>> ha~!


soul family在練習中~!!!!!!>v<“!





           家”欣”
薇                      我


 




看吧!!!!!我又再跌倒….
繼續看著!!!!!我定會努力正正的走起來
對不起喔!!!!!!還是要一起更多的【倚】【風】!!!!!!
如信中所說….是的~!要行為和說話上一致!!!!!
一起走出來吧!!!!!…..””共同進退的”””
((我未夠好~~))


o係打上一個日記後
我發現原來有一首歌我識左好耐…
但我仲未感受到….雖然係一首結婚時才學懂
但….這天我體會到!!!!!a men!!

信—是我這生尋著你的應允,
是永生的源頭方向,令我生命更新。
心—願意一生順服你的指引,
伴我一生同行衝破危難困憂。


神已立約,傾出他恩惠並祝福我一世,
神已立約,顯彰他的愛並寬恕我一切,
和你立約,願跟主方向,願遵守你管教﹔
齊頌讚主永活全能,信實無窮,
千載百世不變更!




This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

8 Responses to

  1. Anonymous says:

    沙灘…我好想去…

  2. wongchupyi says:

    你d相影得好!好!好!靚^^

  3. ma_lui_mui says:

    lengleng fung!!! ^^*
    ho chi ho ho warn gum borr….jo mut perform gehh???
    heeeheeeeeeeeeeee….

  4. lumyeebibi says:

    倚fung~~你估下我係邊個??

  5. lumyeebibi says:

    倚fung~~你估下我係邊個??

  6. yi_fung says:

    RE:豆好呀!!!!一齊去呀…^^””不過又可能會見忽忽了…haha~!!!RE:執兒多謝你呀…不過還是可進步更多…hee=]…..RE:意靖其實個個跳舞個個唔係我黎ga…係我D fd黎 ga….hhaa佢地好勁!!!!!!!!!!!!!><RE:邱詩um…..你應該係↖吧!!!!ok…sub你先!!!!!=]

  7. lumyeebibi says:

    叻女喎!!!!我都sub左你囉

  8. yi_fung says:

    當然啦…你XANGA有你個樣GA MA….
    =]!!!!!

Leave a Reply

