父呀…我軟弱了!!
人生交叉點…
我不再被魔鬼擊倒!!!


感謝主我還有改過的機會…
感謝主我身邊有你提醒…
感謝主我還接收到聖靈的指導…
感謝主我能夠反省…


人有時候執著一些事情
是所謂的
當局者迷
不斷看著自己的”黑仔”事情…=((轉牛角尖))
卻不能
放眼
但當跳出邊個圈子…你卻發現有另一個世界…
是更美好…那便是
欣賞了~凡事要樂觀看~

解決了…一直纏繞著我多時的事情終於解決了!!!
哈利路亞~!!!!!=]
對!我開門了吧!我立志改過…是用行動的!!!
因為有你.爸爸~感謝主!!!!!
是!!!我的恩典夠我用~~!!!
而且很豐厚豐足的!!!!!

雖是我是改變了…
但我要再改變~!!!!!

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

8 Responses to

  1. 10萬個支持!!~
    加油!!!!

  2. Honyi3248 says:

    you do what you can…….
         Begining Start!

  3. wongchupyi says:

    欣賞你有這份的勇氣,願意立志,願意改變~
    有神的恩典就足夠  <= ^^
    支持你!

  4. 唔……其實……我一直都有個問題想問你呢個問題都收埋左係我心裡面好耐你知啦, 我好怕羞架嘛!我又怕你唔鐘意, 我亦唔好意思問喎其實我一直都好留意你……….個 msn你係咪 ignore 左我呀?

  5. ching2_tiff says:

    有改變絕對係好事~!
    雖然我唔多明咩事,
    but keep it on~^^~
    神的愛真係好甘甜~=]
    call u later, i have sth to ask you~

  6. lauwingleung says:

    倚風姐姐…..
    我想講既…..同小明一樣……………

  7. yi_fung says:

    RE:潮偉多謝你呀~!!!!RE:豆知道了….!!!!明白晒!!!係呀…現在只是開始~!!!RE:執兒thx u!!!!!!在心中~!!!=]RE:浩明ok 了~RE:晴haha!!!!是的~很甜!!!!RE:良你個個搞唔點…….><><“””見到你冇on但咩都按唔到呀!!!RE:AmiGo_Laiiiiumum….非常覆習的~!!!=]不知如何說起^^

Leave a Reply

