上面有一幅名為””ma姐姐””的寶貝….=0=””


 




=近來愛上天空…
呢到係分別連續4日的天空
***呢排我見到好多人xanga都……

看吧…我班全女班….見到男孩子們嗎???
女仔佔左5行….男仔得1行半….=v=”





咁耐以黎都咁鐘意佢=]…
珍惜珍惜….[[[靚]]]…>v<“”



 


澤生日的…






p.S.
蕉米…我成功了!!!!>v<“”





 



終於考完試啦!!!!!!!!!!!!!!!….

其實係星期3…
聽日Eng oral &後日ART….唔使溫….
所以呢……..完晒個exam….h0h0h0h0….
…..快D叫我去街啦…..


暑期大計,……..umum
除左補課之外要學跳舞….
思趣.曾美.我講真ga今次….>v<“”!!!!
仲有….努力練習我既樂器…..~!!至於係咩呢~!??ha~

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

17 Responses to

  1. Cm_Z says:

    恭喜恭喜恭喜!!!^^

  2. 唔係考到星期三ga咩??/

  3. iam3bi says:

    老完喇.XDDDDD

  4. 結他???????OR老本行???^^

  5. yi_fung says:

    RE:CM….haha多謝你呀~!!!…=]RE:朝是喔…解釋了ha~!!!還有下面個comment…..你說得對…wo ha…wo…..=0=”RE:3bi正呀!!!!我地興祝啦…..ART努力!!!!!!

  6. 去玩去玩去玩去玩去玩…

  7. yi_fung says:

    好呀好呀好呀好呀好呀…快D啦………ha~>v<“

  8. lauwingleung says:

    教下我樂器啦….

  9. YEAH….你得左la!!!~
    咁究竟有無KTV ar??????

  10. yi_fung says:

    RE:良我??我唔得ga wo…我都要學既…haha~!!!!RE:蕉米….好正ga……!!!!!不過呢隻碟冇KTV ga…全歌…唔知會唔會我睇錯呢????如無意外就冇KTV la….KTV去you tube到應該有掛~~~ha你想要咩歌???

  11. meiyant says:

    你係咪嫁???唔好甩底呀…..

  12. yi_fung says:

    係ga你地會唔會仲學先…..????ha之前我冇學係有原因ga….=0=”””遲D再解釋你聽啦……..>v<“

  13. flowLau says:

    金牛坐既朋友~~~add我得唔得ar???^^flowlau@hotmail.com

  14. flowLau says:

    halo“`金牛坐既朋友~~~add我得唔得ar???^^flowlau@hotmail.com

  15. 哈哈~~倚風..你學跳舞呀??
    我都諗住學呀...不過講左好耐都無去報..
    哈哈~你終於買左啦wo~~
    不過如果有KTV就好啦=.=

  16. killuagod says:

    你睇呢好鍾意影相wor?!…..

  17. yi_fung says:

    RE: flowlau不知道你是誰…….==RE:晉宇係呀!!!我都話學話左好耐都冇報…..^^”””””又是那樣~我捻我都有話學話左2年….好對唔住D fd….!!!!係….我買左啦~~~~唔知第一隻有冇KTV lea///??你去唱KKK都有la….^^RE:約恆當然啦..^^””

Leave a Reply

