又彈又唱很強…
對….有【才華】是十分重要的haha…
我同意你既講法….
真是十分吸引=](那個有才華的人)

【若談樣子 不會叫好 不算最討好
   但我的內在美 不夠味道 哪足以自豪】
by側田-好人….同我想講既野絕配=]





30.5.06
終於完了…我承認我唔夠練習…
ngng…老師也說我是失手…
唉唉唉…老師…我都覺得好對唔住…
多謝叫我俾心機的^^
多謝cherry…多謝你幫我
多謝我的好友…>>>>
黎睇我的…都多謝你們…感到極大支持=]
ng得了第二….其實有獎都覺得好開心…
不過….唉仲之心情矛盾~


 



好特別…落花流水


流水很清楚 惜花這個責任
真的身份不過送運





在餐廳內拍的…


 


竟然…係後行有呢3隻字…
仲要有個呀叔係下面訓個D單人摺床…=0=”




耹耹…ha=]


前面其實有冇人既呢??




我唔要再受人的面口…
你地好煩..個個都鬧鬧鬧….!!!
咁鐘意鬧人做咩…!!!!!???
唔要再睇人黑面!!!!
你唔好扮可愛…又係背後話人…粗魯!
你唔好扮正直…扮聽唔到人講野…
你唔好扮識好多野…死同人”咬”…
你唔好扮多fd…睇底人…
你唔好扮BB…要人就
你唔好扮大小姐…小小事就喊
你唔好扮全世界識一個人…

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

6 Responses to

  1. Woo_WA says:

    好似唔係好開心咁bow….
    倚風開心D啦 ~ !

  2. ching2_tiff says:

    又講多次先~你勁欣賞佢law~haha~*
    唔緊啦~你既琴技我地都好認同~^^~
    華仔,2fung有我地ma~佢唔會太唔開心既我相信~
    有咩同我講啦,好朋友=]

  3. 哈哈….華仔…..倚風好開心…再開心d…
    咪會笑死左lo!!^^~~哈哈(joking)!!!~~
    側田的確ok ge^^~~~!!!~倚風…你買左隻碟未呢???!!~
    加油練好d琴…..音樂無至景.!!!!~^^~wakakakakaka!!!~

  4. yi_fung says:

    華仔…ngngngn知道~晴晴…是喔超正!!!=]           ngng認唔認同E家野…唉…算啦           總之我係呢方面冇信心~=0=”           amyway…我明白ga la^^…thx u a lot~           thx for ur phone潮….你個get好難呀<<<(學呀sa講)         (唔知你有冇睇15/16)=v=”         係爆正~!!!…ngngngn=0=聽日去         因為今日落大雨….最放買唔到=0=”””         就係音樂無止境呢樣野先苦==”         唉…因此練極都唔會點好==””””” 

  5. ma_lui_mui says:

    2fungfungfungfunggggg~~~ ^^
    kakaka….側田=ging!!!
    lei D photos ho artistic borrrr…hehehe

  6. 倚風….無事ma???!!~
    唔知講咩好>!!<!~
    只好正經講句{支持你}!!!~
    同人相處係真係好難….

Leave a Reply

