呢d相其實都影左幾耐…
但一路都未POST上黎…
我覺得幾靚=]



↗我都想有控制panel既權利^^”
    因覺得控制到佢既人很強~~!!!






上次羅cheap cheap獎既時候影的…
guess邊個係我既….????>v<“






 


到了這兒其一是去表姐的”準備”婚禮…
其二係睇禮服>v<“”
還見到側田……………???
 


 




 


不知為何我覺得佢好靚




 


下雨天總掛念從前=]……(那把黑色的雨傘>v<“)
 


 

我的影想技術還是差了一大截=0=”””
想問而家個xanga係咪load得好慢???

_________________________________________________________________


1 . 請依照問題逐1回答!!
2 . 寫完後記得傳俾 7 位好友
3 .謝謝大家的填寫
(1)傳問卷給你的人是???大佬
(2)你和他甚麼時候認識的???umum兒區!!! 
(3)覺得他是個怎樣的人??haha是一個有趣的人…
                                    願意幫助別人…
                                    願意挺身而出 …
                                    願意分享自己…
                                    愛家人…愛朋友…愛教會haha~
                                    等等等…..~
(4)如果用1種動物形容 , 你覺得他是像甚麼 ???好難捻bo~
(5)你最想對他說甚麼???umum…努力向你的目標進發
(6)如果可以和你同遊 , 你最想去哪裡 ??? 青年區CAMP
(7)你和他有相同的興趣嗎??有~
                                       ART…或者MUSCI掛
點七位好友[ 好!! ]

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

11 Responses to

  1. 我都嘗試過影窗上面ge雨水痕跡…可惜失敗了…
    我都好耐冇試過隨身拍了…

  2. yi_fung says:

    係呀我都覺得好難…BECOZ影出黎會好細點而且唔明顯…又唔靚…我呢個係o係dad袈車行緊既時候影ga…所以佢郁下郁咁就大點D lu…ha~!

  3. ching2_tiff says:

    其實我都好想俾個個問卷你…
    不過次2想去你xanga個陣都hang機…><”
    你填一次丫~^^~
    如果taking photos為興趣既話都好ok ga lar~^^~
    多謝你地個apple juice ar~好tasty呢~!(無快碼要打d eng…~)

  4. Nam_Woody says:

    上你XANGA都OK AR…OK慢架^^你重未SD MSN比我呢~ADD ME LA!!
    風姐…XDD寫得我幾好BOW…XPPP

  5. yi_fung says:

    RE晴…明白晒~~!!!=]還有…你飲晒未呀??RE:大佬是嗎…???=0=我盡量搞搞佢~!!!==

  6. 講真呀~~我都好鍾意影想同art ga~~
    係唔係估我唔到呢=.=哈哈
    你個xanga唔慢bo…都幾快呀…

  7. 哈哈….係ar係ar..晉宇d 影相同art真係唔錯….
    佢唔只係跑步,唱歌ga!!!~
    係l!o~~你xanga唔慢ar!!~比之前快左好多ga na !!!~

  8. yi_fung says:

    RE:是嗎???教我兩蕉呀!!!^^唔係估唔到….ART呢D唔係好多有樣睇…只要係你鐘意係你興趣咁就得ga la^^(我覺得ja…ha)我都要讀上去再睇下…ngngng多謝你話唔慢…haha~

  9. yi_fung says:

    RE:pongpong是嗎…??我未見過呀…你見過啦????幾時呀???ngng晉宇真係多才多藝…但希望晉宇唔好似我…讀書都要努力努力…ha~!是嗎???真係唔慢??我仲係咁想減D野走…但又減黎減去都唔知減D咩=0=””應該係話減唔到…=v=”好彩….都唔慢…不過>>比以前快左好多ga na<<即係而家都有D慢??

  10. 我唔係邦邦ar!!!!~~
    我係ar潮ar!!!!~~~~我同邦邦將相唔同ga!@!!!

  11. yi_fung says:

    是..潮….sorry…><><><:”””=魚=”

Leave a Reply

