19.5.2006




今天沒有上學,眼睛可怕得很=/=”
因此早退了…但咁都好=]






14.5.2006

多謝各方好友既祝賀=]
仍然冇大一歲既感覺><><….
多謝你地既禮物 卡 SMS 電話 MSN ICQ…
在這幾天…我發覺為人付出也不錯…
當你為人付出….
就連自己都唔記得左自己既事…=0=”
當別人告訴我才知道…

**究竟男人會係邊個年齡開始寫字寫得靚????HAHAHA
**考試又就到啦…要努力努力努力….!!!!
**還有…欣…大家也很擔心你喔~~!!!快快回來吧!!!!




很漂亮的天空>3<!!



好靚呀>>D雲同個天既配合…<<[[在家外面拍的]]


這個是屯門公路上的咸蛋黃[漂亮]


 


p.S.轉左xanga’s layout…& bg music

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

23 Responses to

  1. lauwingleung says:

    有冇事呀????小心d身體呀…..呢d咁既天氣…..

  2. DIckShUm says:

    我想是發現要寫信比女孩而知自己要發奮練字…..的時間-青春期
    我自己就十三歲…學懂左塗鴉之後改善自己中文和英文字

  3. Woo_WA says:

    1 . 請依照問題逐1回答!!2 . 寫完後記得傳俾 7 位好友 3 .謝謝大家的填寫(1)傳問卷給你的人是???(2)你和他甚麼時候認識的??? 
    (3)覺得他是個怎樣的人?? (4)如果用1種動物形容 , 你覺得他是像甚麼 ???(5)你最想對他說甚麼???(6)如果可以和你同遊 , 你最想去哪裡 ??? (7)你和他有相同的興趣嗎??點七位好友[ ]

  4. yi_fung says:

    RE:良唉唉唉你琴日都見ga la…緊住今早仲勁=/=D人一見到個個都話嘩咁…好無耐=0=”多謝你呀我會小心ga la:<><><RE:迪迪haha正wo…咁搞笑既??真係未聽過ar=]哦哦…聽你咁講…我捻捻下我又好似係…我意思係我細個成日會係張紙到練一D特別字…之後就注重自既既字….我寫字既時候會好驚…如果寫得靚又會好開心…haha(有點傻了)

  5. yi_fung says:

    EEE華仔……我又慢了一步了~!!!華仔我將會做係5月15號個到ga

  6. yi fung…咁岩GE?..我地今日都早退…
                你無事MA???…小心身體呀@!!
    男人寫字…..靚就一世…唔靚都係一世….
     無得改咁….!!!~你唔會話緊我寫果D 掛??????哈哈wakaka^^~
    睇番d相……我得對眼ga ja!無左個鼻同個嘴…哈哈^^~
       果日幾開心/…..^^~~希望考試完可以多d呢d時間>!!~^^

  7. ching2_tiff says:

    哈哈~happy b_day(s)~!
    呢排真係好多人唔舒服唷…><”
    不過好感恩我無事…
    為你地祈禱啦~!
    係呢,你搵唔搵到阿欣…?

  8. yi_fung says:

    朝是喔…..我又早退你有冇睇醫生呀???唉sumi的個個都病了=0=”不是嗎?/冇理由既…咁冇人一學就靚ga la ma…BB字都唔靚….hahahaha=]right??我當然唔係話你個D啦haha~!!!!
    係…你得對眼^^我考試好似16號開始~~~!!!

  9. yi_fung says:

    唉晴…我又慢了…點解次次都係咁ga???><><>>>(s)搵過欣in msn~

  10. 我無睇醫生ar~€
    今日...我班三個人早退ar!~
    我la~宇la.&俠...
    haha.>你岩....
    我覺得有心機就一定靚ga!!~d字.

  11. yi_fung says:

    HAHA全都是教會的…我上完早會就走左啦…唔知仲有冇人走=0=”””是的….就係有心機~!!!

  12. 仲有ar~~我未留完言r!~~
    聽到你咁讚我…我好開心ar!1^^~
    我不是好人ge eng 版…..!!!~

  13. yi_fung says:

    HAHA~!!!!其實呢d之前都同你講過
    曲/詞/監 : 側田(On Your Mark)HAHAHA~!!!!

  14. 有無事呀??我都早退bo~~kaka
    1 . 請依照問題逐1回答!!2 . 寫完後記得傳俾 7 位好友 3 .謝謝大家的填寫(1)傳問卷給你的人是???(2)你和他甚麼時候認識的??? 

    (3)覺得他是個怎樣的人?? (4)如果用1種動物形容 , 你覺得他是像甚麼 ???(5)你最想對他說甚麼???(6)如果可以和你同遊 , 你最想去哪裡 ??? (7)你和他有相同的興趣嗎??點七位好友[ ]
    送番比你=.=

  15. yi_fung says:

    無事啦….都請看15.5.2006個post la^^

  16. 嘩哈哈…唔好話男仔…我到今時今日d字都樣衰到不得了…
    不過我寫字ge問題係基於我寫我太快…寫慢d係會靚d…但我又唔習慣wor…

  17. bw..你個xanga比起以前快左好多呀…

  18. yi_fung says:

    薇…真的嗎??我會十分注重自己既事…寫得唔好睇會唔開心=0=”””(可怕)咁又係…快都會核突D ga=]可能你習慣返靚就靚ga la…wagaga~~
    真係快左???我仲想問人覺得有冇快到tim…因為我都明白如果好慢就唔想睇!!!anyway唔該你~~~!!!!等我繼續再做下民意調查先^^””

  19. Cm_Z says:

    我比較鍾意你…而家個bg mus~~
    聽了後~…真係有d想喊~…有d傷感…
    btw…好鍾意你d design….好舒服

  20. yi_fung says:

    haha是嗎???我也十分喜歡=]仲要佢自己一個曲詞監…很有才華喔!!!其實佢有好多歌好勵志(in新碟)btw…多謝你呀…我也喜歡舒服的…你仲覺得有咩意見呢???

  21. Nam_Woody says:

    1 . 請依照問題逐1回答!!2 . 寫完後記得傳俾 7 位好友 3 .謝謝大家的填寫(1)傳問卷給你的人是???(2)你和他甚麼時候認識的??? 
    (3)覺得他是個怎樣的人?? (4)如果用1種動物形容 , 你覺得他是像甚麼 ???(5)你最想對他說甚麼???(6)如果可以和你同遊 , 你最想去哪裡 ??? (7)你和他有相同的興趣嗎??點七位好友[ ]

  22. Smile_sammi says:

    我係sammi呀!!!sub我la側田fans

Leave a Reply

