http://www.youtube.com/watch?v=MsY8I7L7pCc


唉…笑死我~!


各位排舞既[小朋友]]]&[[大朋友]]haha…
辛苦你們了….
但係真係好多謝你地既幫手…合作…主動
令到整個舞排得好…
遲D我會將舞照””大公開””hahaha>v<“!!!
星期1便要演出了~!!!
努力努力努力呀!!![[大讚]]
希望你地會係home練吧
尤其是emily的舉手((因上堂也用得著=v=”))
多謝(排名不分先後))鄧詠欣,魚蛋常,miki,3bi,iren,
                         emily,勝哥,張嘉亮,ar lee
還有我的好拍擋曾美…欣>v<“”
當然仲有俾意見我地ga la..~~彪叔,林婷婷,大象等人

這是一個給我學習的機會~正!><“


 


****點解要屈佢呢???><“
        根本就係我既錯…唔關佢事~!!!
        請你們唔好再話佢…我聽日就去俾錢~!!
        那是我保護的~!!!!!太不公平了!!!


正預備5194中^^

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

6 Responses to

  1. Cm_Z says:

    係呀…真係幾性感喎…個咀^3^
    有點被迷倒

  2. CARMEN,CARMEN>..咁我地都好sex wo!~
    因為我地唱歌都要豬咀wo!!!~~

  3. yi_fung says:

    RE:cm我都覺…我都常常留意佢個咀wagaga~!!是會被迷倒的hee~!!!RE:潮點解既???唔明wo~!!!

  4. 朝=.=ok wo=.=
    我明呀!!~haha…我地學唱歌要豬咀呀ma….
    我地要豬多d…wakaka!!~

  5. ching2_tiff says:

    我都明喎…哈哈~^^~
    5194。。。很special既no.s呢~!

  6. 咩叫5194????
    仲有….哈哈…倚風.你今知咩叫豬咀la??^^!

Leave a Reply

