期4開始放假…但都好充實>v<“
尤其是15/4呢個劇^^…今次係我第一次做戲…
還要當上夏娃…多謝神既帶領…佢教我佢指導我…
真係好正~~由神而來的更勝任何東西=]
多謝今次呢個劇既同伴…
多謝澤搵我…多謝佢教我
多謝pongpong既努力…講真最後完左我見到你……..既時候…
                    我又再黎…都唔知點解…不過真係好開心…
多謝ar潮既配合…很好很好…>v<“
多謝小微既引誘…haha做得好…又碧真~!!
多謝Liz好入戲…做得好正…好有個種feel ar!!!>v<” 大讚
多謝華仔好認真…話早D返就真係返…好投入…正!
多謝天父…多謝佢呢個大導演帶領整個過程…
                   令觀者感動…多謝佢俾我地呢班同伴…
                   由練習…排戲…演出時…都係超開心
多謝俾我地意見既人…好多好多…多謝sd sms俾我既人hahahah>v<“
多謝支持我地既人…a happi day~

呢個係我地大伙兒努力&配合出黎既成果…
我唔係睇個個…我唔知係點…但我都感到滿足…興奮!!!
我自己也感動了hahaha就是依哥哥所說的那樣!!=]
真係好感恩>v<“”
P.S.個日唔記得影多D相=/=”
      如果
你覺得個劇點俾D 意見黎聽下ar=]


受苦節晚會又好正>v<“””(((感動)))
我咁遲先知道十字架重要的很…
我對十字架認識了很多很多很多…!!!







haha你有冇試過去yahoo到打自己個名??
hahayahoo真係好勁~~搵返我學校D野出黎hahah
無聊一陣!!!=v=”





唔記得一樣野…
補祝返!!!XDD
唔好意思我上次遲左黎…=/=

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

17 Responses to

  1. 完全俾個叻你la!!~咁入戲.!!!~~
    你d表情好得ar!!!~~

  2. ching2_tiff says:

    對哦,辛苦你了~^^””

  3. Rain_niE_04 says:

    55….*
    2_fung你地個個都做得好好丫…
    錫灑你地…>3<

  4. Woo_WA says:

    多謝倚風>>你比我地ge每一個意見, 透過呢次,
    我又認識到你ge另一面, haha!!

  5. yi_fung says:

    RE::潮你都好好…繼續努力呀…大家咁話…hahahaha~~!!
    RE:晴…唔辛苦…反而幾開心呀…潮你覺得是嗎???hahahaRE:呀欣多謝你呀…多謝你地既讚賞^^RE:華仔…唔使多謝…不過=0=你係咪又話要>>重新認識我<<個D另一面呀???=/=

  6. Cm_Z says:

    辛苦你喇!!!!
    你又再一次令我感到驕傲…….
    雖然我唔能夠親眼睇到你地ge演出……..但我感受到你的合一力量…
    係一個~青出於藍的表現…….=]
    嘩~真係藉得一讚哦~

  7. 當然覺得la!~~超開心wo!~~~
    真係好搞笑.>!!!~不過唔知有無錄底呢…
    我想睇..!!~

  8. Nam_Woody says:

    我比朝偉更想睇呢!!!
    雖然,我睇唔倒你地ge演出~不過我感受到你地有幾開心…
    希望有錄低la^^

  9. yi_fung says:

    RE CM
    ha..呢D唔係講驕傲既…不過你講得岩…真係有鼓力量…多謝你呀…捻返起真係好開心呀^^RE:潮真係好happi><>>???hahhaha!!!!anyway可能我地睇返又覺得好多錯處ha~!就好似之前我地錄個個咁~!!!!

  10. yi_fung says:

    RE:潮真係好開心好搞笑…就算個幾日幾忙都好…都唔覺得辛苦haha^^今次真係好enjoy係裹面呀…becoz做自己鐘意做既唔會覺得辛苦haha而且又有一班好好既拍擋ha~!!!個兩日真係笑死人~!!!!
    我都好想佢有錄底呀…我好似聽到人講話叫人錄…不過唔知佢地有冇真係錄呢???但係可能我地睇返又會見到好多錯處..haha就好似上次我地睇返咁…

  11. yi_fung says:

    唔好意思…頭先出唔晒D字…所以之後仲有呀潮=]RE:大佬haha都好想你睇到呀…你說得對喔!!!!好開心…尤其是練習既時間haha我都想佢錄底…留個記念ma….haha話晒瞪第一次排戲ha~=0=

  12. Woo_WA says:

    係呀….你kai kai地ge一面
    旦係咁都幾好丫, 可以有講有笑 ~正~

  13. yi_fung says:

    =0=”””我興奮得濟姐haha…唔興奮就唔會發作ga la wagaga^^估唔到你又要重新認識我…=0=””多謝你=/=””

  14. 哈哈….我諗緊..你呢篇xanga..我仲留唔留言好,,,
    再留就變左chat room>>>!!!~
    好鍾意呢句{就算個幾日幾忙都好…都唔覺得辛苦haha^^今次真係好enjoy係裡面呀…becoz做自己鐘意做既唔會覺得辛苦haha}
    200% ge同感ar!~

  15. wingw2 says:

    你地真係做得好正arr, 我都忍唔住流淚tim, 不過冇人睇倒 ;p
    2fung有冇諗過暑假去〝禮樂〞短宣呢?為神做多d!

  16. yi_fung says:

    RE:潮…當然可以留言啦hahah^^變CHAT RM都幾好~~起碼係有一個記錄…記得呢刻有幾開心ar ma…right??你個200%同感都幾勁haha~~!第一次聽日咁講wagaga!!!正到爆呀XDDD

  17. yi_fung says:

    RE:wing多謝你呀…我都有流淚hahaha…XDDDngng感動到觀眾真係好開心=]
    暑假去”禮樂”短宣??都唔錯bo….值得考慮下haha~!遲D再俾個答案你呀=]

Leave a Reply

