!!~SpEciaL XDDDay!!!】
琴日際音樂節CHoir比賽~~!!
早上…返到去個感覺仲好唔實在…
都唔覺得CHoir會比賽~~從來都冇捻過!!!!之後開聲練歌…
後來出車啦….我地個個都係車上面溫書=0=”因之後要考試~
去到…唔知點解我勁驚>/<“比我獨奏驚100倍~唔係講笑
上到台我驚到隻腳勁陣…事關如果我錯左…就會累到成個choir!
祈禱: [冇彈錯已經夠…唔要的咩><“]……….感恩……….
其他隊都好勁呀!!!!聲靚~又齊~
雖然話新界區~但都有九龍入黎搶獎=0=”
MISS話過…出面d人好勁…我地唔會拎獎~只是一次經驗
當評判講名次時……………………………………………….
第三名xxx~唉…第三都冇~真係冇~
第二名xxx~!咁都冇….唉(真係想聽下第一名!!!)
在場有兩隊都係~CCC~(校名頭)
評判話…冠軍係ccc…已知係佢地
但佢再話CCC Kei Yuen College….
我們了~!!!然後聲嘶力竭地尖叫~!!!!!!!!!!!!!!!!!!
miss開心到企起身同眼有淚光tim ar!!!!!!!!!!>v<“
感謝主~!miss叫我出去拎獎…
完全冇心理準備!!!~好開心好開心…一路上台一路四萬咁口~
想叫自己唔好笑得咁勁~!!!但個口完全控制唔到!!!!!
個一刻既開心….真係好似飛左上天咁!!!!!
冠軍呀!!!!!!!!!!仲要choir第一次比賽!!!!
評判話我地唱到好似family同埋同一把聲咁>v<!!!!
其實我心知上年CHoir比今年好~!
但拎到獎真係到而家都接受唔到個現實hahhaa!!!感謝主~~
我E兩日都不斷回想回想….比賽當日既事~!!!開心得不得了
比賽前仲有好多小插曲……………

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

14 Responses to

  1. han_g says:

    你地唱咩歌比賽呀?不過點都好,贏左,恭喜-v-

  2. yi_fung says:

    唱我地心要稱頌耶和華~!!上次係學樣都有唱過~!!!!多謝^^

  3. 好”鄧”你開心ar!!!倚風…. 掂ar!!!!

  4. Cm_Z says:

    嘩~~~~~~~
    睇你個xanga…睇到你個心情….睇到你個一份喜悅….
    你ge努力~~!!!係無白廢到架^^
    再一次…你令我感到….驕傲!!!!!!!!!!!!

  5. yi_fung says:

    RE:蕉米提醒左我一樣野…更開心既係~當我同人分享我既喜悅時…人地會開心或者”鄧”我開心…呢樣係今次先感覺到~!!!!!!!haha!!!!!!!!!anyway…多謝你呀!!!!!你要努力考試呀…我都要考埋聽日…..會為你祈禱^^!!!!
    RE:車人….多謝你呀感受到我心情=)…係呀…係我地全個CHoir既努力!!!!!真係好開心…比賽先感受到我地既團結…本來出去之前個個都死死下咁=0=驕傲係俾神首歌係佢既…….仲有全個CHoir~!!!仲有老師~!!!老師開心到……………………………hahaha!!!!!!

  6. Anonymous says:

    i’m proud to be………………!
    good job!

  7. Anonymous says:

    hey..~睇到我都想唱歌, wahhahahaha, 唔錯, priase the lord…~聽你講話上年 choir 好 d, 我覺得並唔係技術上擊倒, 係神既能力呢…~ 

  8. yi_fung says:

    RE:朱豐你做咩呀~???咁多表情既???下次記得要多D黎Choir la!!!!!其實你唔係唔好…不過miss可能怕你冇心呢~!!!!

  9. yi_fung says:

    RE:豆haha………………………….tIm
    好好好多謝你呀~!!!!me2me3me4
    都要靠好多人一齊先可以做到ga!!!!!>開心<

  10. yi_fung says:

    RE:adrian(唔知又有冇串錯=0=”)hahahaa…..以我記憶呢….你唱歌好勁ga wo!!!!!!!!你咁講勾起我既記憶……仲有呀…其實幫我揭譜個老師呢臨出去個老師同我地祈禱~!!!佢之後都話祈禱有用呢….haha!!!我都覺好正!!!

  11. iam3bi says:

    =[ 星期3 要補英文- -你知我eng幾死喇.以前星期1我黎好多咖 – –

  12. yi_fung says:

    哦…補姐又唔係考試唔補點會好呢??係咪?唔好=[ la………呀sir不錯wagaga~!!!
    但再之前唔係次次黎ga ma=]

  13. Anonymous says:

    haha…. 我唱歌… no way 勁啦… ^^”你地出得去比賽點都會勁過我…. h0h0h0~

Leave a Reply

