開始了考試!!!!>/<“
可怕…我仲懶懶閒==”
什麼啦…要快D進入緊張狀態啦!!!
雖然星期四、五都考試…
但冇一日早返屋企=0=”
星期4我仲傻到有科未考就上左小巴…
好彩突然醒起=/=”
choir星期2要比賽啦!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
同學們要加緊努力!!!唔好令到老師咁操努啦~~唉
希望出到去唔好失禮人>w<“

深深既體會…馴服
神所安排既係最好既…
我感到無助、害怕、擔心…
但捻捻下…呢D都係佢俾我遇到既…
哈我下次要早D開始溫書  -驚-“

是非???究竟邊個係岩呢???各有己見…
但我只知道羅倫斯既體法我要學習…
cherry 我明白你既感受

你們怎樣論斷人,也必怎樣被論斷。


為甚麼看見你弟兄眼中有剌、卻不想自己眼中有梁木呢?
你自己眼中有梁木、怎能對你弟兄說,容我去掉你眼中的剌呢?
﹙馬太 7: 1~6﹚


上帝聽禱告—我在禱告

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

12 Responses to

  1. Kachunnn says:

    耳風~~加油呀!
    我而家都o係到學緊馴服!真係好難架/o”
    god bless!

  2. yi_fung says:

    ha=0=”又叫我耳風~!!!umum…大家都要努力呀!!!難呀難呀所以要學習hahah!!!

  3. Woo_WA says:

    OH…..好險wo !
    ~有科未考就上小巴,
    最後趕到嗎??

  4. yi_fung says:

    是的!!=0=”不過好彩…個科唔係全級都要考…係分批既…所以有1個鐘左右先再考…有1個鐘時間俾我=0=最後趕到!!!

  5. TIMKAM says:

    hey!..你知ma..星期4個日你媽媽分享叫我地為你考試代禱….咁arm係我開聲為你祈禱wor….哈哈~我竟然記錯左..最後為左你身體祈禱…過份ma?!….hehe..不過唔緊要..我感謝神比左健康你應付e個考試! ….整裝待發!全速前進! 時間唔夠唔係最重要..最緊要你有最好ge彈藥!
    羅倫斯 … 那個”他”很自私(不是他..是”他”!!)    哈哈!…..

  6. manmangel says:

    sorry…這個是我…!

  7. wingw2 says:

    eFung…妳個失暈魚….劇集才會發生既事,  妳就搬上真實環境上演ar..haaa

  8. yi_fung says:

    RE:敏敏haha…其實我星期5晚飯個時聽媽媽講過…佢叫你做敏敏!!!haha…搞笑..佢話4個人一組為左邊個人祈禱…之後咁岩你係佢右邊…佢一路講都一路笑meme…話你好搞笑wo…haha!!!!
    anyway多謝你呀…我會努力努力努力!!!hee^^”一D都唔過份…咁要有健康先可以全速前進ga ma??係咪>??^^仲有呀…咩羅倫斯唔係那個他係那個”他”我捻我get到少少!~但點解自私既???haha因為佢話你自私???hahah^^(kidding~~)

  9. yi_fung says:

    RE:wing
    係呀…你呢個形容幾岩…
    我通常只會捻到大頭蝦…
    仲有好多劇個到發生我都會發生hahaha!!!!
    真搞笑….!!!

  10. yi_fung says:

    haha…大家也十分可愛…明白….兩個都唔自私haha…你快以牙還牙吧!!!!!我全力支持你!!!!!ha~!!!我捻以你所講…如果時時刻刻check住既話…自然會收到你呢個重要訊息….^^”””我也十分鐘意你ar…hee^^”
    哈哈…再見~

  11. yi_fung says:

    敏=0=”唔好意思=0==0=0=0=0=0=0=”當我想del自己個留言時…唔小心del左你個個=0==0=0″sorry arrrrrr!!!!!!唔好意思呀!!!!!!>3<“{

  12. 加油ar!~考試!!!~~唔好咁失魂ar!!!~
    我下星期都要考試ar!!~
    keep praying!!~

Leave a Reply

