琴日去左當一個model=?=h0h0h真係冇捻過….
呢日係去左幫form 7既art人考試當model!!
ha..搞笑既經驗…不過D動作做完超腳bay =痛=”
 本來幾高興唔使上ENG唔使dict & test…但…………….
俾下一堂o個個唔鐘意人地修ART既老師鬧=3=”

佢話:你頭先去左邊??
    我:下>>?
整句重覆2~3次
佢:你去做model自願定咩??
我::一半一半
佢:你知唔知我有權唔俾你去??
     你自己衡量下啦….
(仲有好多…..)


O了嘴!!!!其實我冇冇上佢堂ga><><
重點係o個時我準備同佢單對單考口試…
本身已經好驚…但之後仲聽到佢呢句~~心到離埋~~
其實我知佢都係想我好…沒有怪她…只不過是有點兒無奈+害怕
但當我講我既經歷既時候…
好多謝我既同學仔好留心咁聽我講野(仲有好留心既睇神)….
haha雖然唔係好大件事…但都見到你地好有心thxthxthx!!!

**********************************************************

一天…在小巴上聽到有一對大陸黎既父子對話
(幼稚園)(中年…樣子十分內地)留意字眼】
父: 快D山窗啦…凍親你呀…
子: 唔好呀唔好【關】呀…唔好【關】呀!!!
(又重覆對話數次…)可愛的小朋友文彩真好
子:有燒豆餅呀爸爸你睇下!!! (指住某處)
父:係wo… (其實冇) …請爸爸食好唔好??
子:唔請你食…等你好返先啦…… (((小孩真懂事))
父:今日XXX(小孩全名)做咩懶尿呀??
子:媽咪係屋企烹左……..XXXXXX………..俾我地食
父:你唔係懶尿咩??你要換褲既??
子:媽咪係屋企烹左……..XXXXXX………..俾我地食
(勁呀呢個細路….識迴避問題…..!!!)

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

6 Responses to

  1. 點解你次次搭小巴都咁搞笑ge…
    哈哈…

  2. yi_fung says:

    haha!!!薇你明呀!????晴話佢唔明wo=0=0=0=0=0=0=”真係唔知點解…可能元朗多D搞笑野…=0=

  3. lokshu says:

    wah, wat kind of model? any fotos? ^^
    i really like that collage ar~ nice work!

  4. yi_fung says:

    um.冇ga企係到俾D f.7既人畫ga ja…haha
    不過冇相呀!!!!
    人體素描lo…
    你讀到就知唔好玩ga la=0=
    …haha!很忙的!!

  5. 倚風!!~哈哈…突然之間..想問你開唔開心ar??~
    你上個再上個星期唔見左野…
    加上覺得你好似唔係好開心咁..所以咪想問下你!!!^^~~

  6. yi_fung says:

    你真好gaga…!!!唔見左真係好唔開心=0=”但而家好DD la….你有心!!

Leave a Reply

