呢篇XANGA將會長d
希望您可以睇落去la>v<“


2…14…
呢日PE堂去左踩rola…
本來都覺得會好悶…
但係我呢班好好既同學仔搞到好好既氣氛…正!!!
回程時個個都訓晒…好支力了…
呢日收到好多古古力呀happi….>v<“
對唔住呀盈…希望你條腰快D好返啦><“

2…15…(大災難 =唉= )
今日返到school先知好多野未做=0=”
返到去先記得呢日放學choir…
但我最尾個2堂+放學會去參觀藝術館==”
同A老師講啦(付責choir的)…
佢話:你有冇搞錯呀…咁遲先講…
        次次都係咁………..(一大輪野)………..
佢俾我既感覺係唔俾我去><><“
題一:本來捻住唔使上最尾個兩堂ENG
           就冇溫到eng test同dict 啦…但而家…唉
又捻起好多好多野我未做…
之後就極後悔琴晚冇做><“

第二個小息苗同我去多次搵老師A
老師又話…哼(冇出聲)      >哼<“
佢地個個都走晒:::><:::
我冇得去…得我一個留係ART rm…清靜到死!!!
講真真係唔開心lo…點解冇得去!!!!????::><::
我同miss B(art老師)講多次…佢又怕老師A唉…
他們走了….十分不高興!!!
lunch苗同BON幫我同missA講多次::><::
之後miss A話我:下??佢地走晒呀???
                       我之前赫下你ja ma…
                       我搵人代左你彈琴啦…

(唉…一句赫下你ja ma…我就冇得去)
missA打俾missB…missB就叫我搭車去北角…
我搭左去北角…問地鐵個人…我想去模範理村
佢話係油ma地……=000000=”
我mobile又冇電…打公共電話又打唔到…
唉最後搭的士…個的士司機又唔識路=0=”
最後見到兩個同學係個到門口等我…好感動>v<“
本來捻住老師會笑我…
但佢反而擔心…冇笑我>v<太好啦!!!!

呢件事上面我見到我既同學超級好
苗,bon,陳翰怡,ray,朱may多謝你地呀好感動::><::
而且都要多謝神俾我有呢個經歷
俾我知道好多野
俾我更成熟!!!!!

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

10 Responses to

  1. koinonia115 says:

    哈哈… 表妹~~~
    黎北角唔識路…
    都唔問下住北角既表哥!!!
    模範村好似係嚮側魚涌落架!!!

  2. yi_fung says:

    表哥…我想捻起呀仲要個時經過碼頭見到你地教會…但我個時冇電話呀><“!!!!!!

  3. its_ying says:

    我都冇事…唔洗sorry呀!  XD

  4. 倚風倚風…失去了的確會係傷心﹑心痛…但回憶是你們的…它不會失去…
    我的開解未必能夠令你完全放開,但我會在你身邊呀…

  5. PoNgPOng119 says:

    耳PHONE~~~你同HOYIN真係好似~~都係冇啦啦會爆D笑話出黎~~~哈哈~~~估你唔到呀真係~~~

  6. yi_fung says:

    RE:盈…多謝你呀…你冇事就最好啦你要小心D呀…><><><><“

  7. yi_fung says:

    薇….是…十分十分心痛….你講得好岩….回憶係唔會唔見唔緊要呀…已經好好啦>??????

  8. han_g says:

    我覺得呢篇日記好有趣-v-
    你如願以償真係好喇

  9. ching2_tiff says:

    O…太耐無去xanga(s)了…><”
    你個d野其實我聽唔得晒….唔好意思唷…/.
    again,空著急只會令自己煩躁~
    唔開心我覺得係一定要既~
    不過要明白everything都要有神permission先有得發生ga~!
    不要太執著於對神要求的那個回應上~
    就算最終結果不如意,時間係最好既調理劑~
    總之,順服神既旨意啦~
    我知你明既~唔開心既咪cry下囉~^^”

  10. yi_fung says:

    RE:包其實唔係好明你講咩wagagga><

    RE:晴你的確好耐冇寫xanga tim…冇錯空著急只會令自己煩躁…其實都唔知點覆你hahah..你句句都係明句!!!順服神既旨意…..!!!是的….我有::>

Leave a Reply

