好耐冇打xanga la<<又係呢句=0=”
因為呢個week真係太忙了…忙到暈暈地…

聆聆一次去左健健(小)屋企…
彈人地個琴…
之後同人講話個琴走音…
底左半度
我聽到呢到「o」左嘴=0=”
有點冇禮貌呢!!!!
之後健健媽去搵人黎睇下個琴
原來個琴真係
【底左半度】=0=”
呢個時候個嘴O得仲勁!!!!

琴日我見到老師最可愛最天真既一面
hahahaa笑到我死!!!!!
平時一個極其嚴肅既老師…
校工幫佢做唔到D野…
之後佢用一個好可愛既聲
:::儀姐(校工)你話點算啦!!!
  我而家唔開心呀…
  我男女男架….唔制呀
  你話點算啦…我男女男架啦…
waaaaaa>v<“好可愛既老師
從來都未見過佢呢一面…好鐘意佢咁ha

ha…得到老師既鼓勵…我要更加努力!!!
感謝主俾我有咁多好老師咁支持我>v<“


實在掛念你們的事,別人都求自己的事,並不求耶穌基督的事
(腓立比書2:20~21)


**HK係可以=hug & kiss
   香港人…你要識做呢!!!!

***********************************************************




星期666666….
對唔住呀….
我知我今早十分衰>0<“
請原諒我吧….不知如何補救><“

今日見到兩個人…
分別都係係我個心到超級有關連既人
今日見到佢地兩個既心情真係大喜大跌…
兩個都係我冇捻過會見到既人…
究竟點解呢兩個人對我有咁大影響力呢??
點解見到佢地既心情會咁呢?
今日真係唔知好彩定唔好彩=0=”
haha…所有野都只有神知道…
所有野都係由佢去預備…
無論點都好…都要感謝神
從中我有體會…我有學習….thx god!!!

今日既呢堂道好好…
我地要彼此接納..
接納……….
再一次題醒了我>v<“正

以上既相名為「在這裡跌倒並要在這裡剛強地站起來…」
送給晴晴…hahaha

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

14 Responses to

  1. ching2_tiff says:

    咁你得閒要休息多d喇,bf~!
    我都唔多明點解可以有咁多野做既….><”
    好似抖下都唔俾…
    支持你呀~pray 4 u~!
    我唔係用緊快碼ga~haha~
    係咪好叻呢~

  2. ching2_tiff says:

    P.S.真係幾O wor…==”

  3. yi_fung says:

    haha多謝你呀下??咁你用緊咩速成??o力女wo..!!!!你都要加油!!!真係o晒嘴>0<

  4. yi_fung says:

    你要知道我7點放學返屋企食埋飯8:00緊住呢??做功課9~11:00仲有要test個D dict個D呢??日日都有Test 同dict…之後就冇時間lu…!!!唉唉唉~~~!!!仲有…你知啦…………..

  5. PoNgPOng119 says:

    你”O”咀~~=O=”
    我”O”眼~~@.@”

  6. 喂呀….邦邦….
    不如【O】埋個鼻好唔好AR!!???

  7. ching2_tiff says:

    邦邦O眼仲唔夠咩…~haha
    2fung,我都知你好多野做ga喇~
    hope that遲下會好d la…~

  8. yi_fung says:

    RE:pongpong=0=”咁都得!????送個服字俾你hahahah…!!!”強”………………….人是你!!RE:朝偉
    haha ok wor…!!!!…但我地要相交接納wagaga>vv

  9. 「在這裡跌倒並要在這裡剛強地站起來…」唔只俾晴晴ar!!!~
    我地個個都好需要呢句話.>!!!~
    今個星期..我好經歷到呢一句金句…正..感謝主..!!
    哈哈XDDDDD!!!

  10. yi_fung says:

    hahaha….!!你說得對….經歷到未好lo^^^”””其實呢張相(右)係我曾經係個到跌親…而且爆左頭….”聯”左四針…kaka~所以張相叫↓「在這裡跌倒並要在這裡剛強地站起來…」

  11. yi_fung says:

    諾舒
    haha真係多謝你呀…
    呢句真係有D受唔起…唔敢當…
    而且我都係學緊ja ma….
    你要教下我啦…hee!!!

  12. 聆聆咁勁既……
    比我都o咀….張相有名tim….
    在這裡跌倒並要在這裡剛強地站起來…

  13. yi_fung says:

    ha高興見到你呀【震雨】…聆聆…唔知佢真係聽到定好彩=0=…..是的…相當然有名啦…大多都有名ga…你都有名啦right?!hee

Leave a Reply

