不要為明天憂慮
因為明天自有明天的憂慮…
一天的難處一天當就夠了…

ha…十分提醒我>v<“

今日勁得閒…唔使去ART rm…
終於係有一日可以享受下準時既天光放學感覺…
帶著輕鬆愉快既腳步回家…
正正因為太得閒…
去睇人地xanga….知道有個人要去外國
雖然我知佢係邊個但唔識佢…
只知佢係我個fd個(fd)
但睇佢D fd所寫既…
十分感動…形容係機場既同D相既…
十分感動….十分感動…不分感動
15661966…

為甚麼身邊一對對都在哭??
聽了太多=0=”
為甚麼?不知道………………….
只知道大家都好慘><

殺傷力達999%

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

11 Responses to

  1. ching2_tiff says:

    你今日下面打既野我實在係唔多明哦…=0=
    不過你講得岩,雖然句金句成日聽,但到某個時候又能再次提醒你~^^~
    好開心我既好朋友今日可以咁早返屋企休息下呢~!蝦片~^^~
    希望你隔唔中都可以好似今日咁抖下~~

  2. PoNgPOng119 says:

    終於係有一日可以享受下準時既天光放學感覺…<<<<
    講到好似先前返夜校咁既~~~XDDDDDDDD

  3. yi_fung says:

    晴晴…呢日下面既野你捻下啦
    咁叻女捻下就明白ga la…
    呢個假都冇得休息下==”””‘
    休息的確幾好…
    但有休息既時間就覺得自己好無聊
    好晒時間…haha或許這是過份粗勞後遺症吧!!

  4. yi_fung says:

    REpongpong
    唔係夜校…係遲放學姐…
    日日都7點先離開學校…
    以咁既冬天…個天就已經黑晒…
    但其他人3:45放學
    所以我未好少享受天光放學既滋味hee^^”

  5. 嘩.,,,,,,7點幾先走ar????我都未試過ar!!!!!!
    勁呀!!!

  6. ching2_tiff says:

    我打波都好似無咁晏bor…~
    ok la~明明地,只是不讓自己會錯意~

  7. yi_fung says:

    RE:蕉米是的…天天也是如此…所以成日都做功課做到好夜=0=”你見我話去做功課…其實我都只係上網問下人D功課…不是玩玩ka(通常…)==…  

    RE:晴‥你不會會錯意的…今天我又聽到一個了=0=”世界上發生既事多麼的你奇妙…佢問既每一個問題我都識得正確而快速地講晒俾佢知….身邊發生既事…多的是ha~!!!希望呢個人唔好咁傻~~

  8. Nam_Woody says:

    同是天涯倫落人…
    我呢個修art既!!都好明白你既感受~

  9. yi_fung says:

    E?大佬你都係咁ga??!@

  10. lokshu says:

    HAPPY CHINESE NEW YEAR!!~
    i’m feeling better la, but still a little bit unwell… and work is going good! ^^* take care~

  11. yi_fung says:

    um.==我冇happy new year==ha~你要小心身體呀!!!!

Leave a Reply

