感覺多羅羅
懶? 賴? 失望? 多野做?
唔知點做? 為人做? 愛新鮮?
自私? 大話? 迷惘? 自大?
唔開心? 唔了解? 失落? 
高興? 不高興? 內咎?
對唔住? 後悔? 知足?
謙虛? 坦誠? 無懼?
我要咩都唔介意…!!!
不理會別人的看法!!!
做返自己…

感謝神給我這個經歷
大大的平安

weiweiwei…如果你有咩問題除時搵我啦
你幾時得閒我就幾時陪你去ga la…
不用怕只要信
凡事都能作
trytry…!!

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

4 Responses to

  1. ching2_tiff says:

    嘩….@.@
    最初”立”下眼見到咁多個問號,
    仲以為自己會睇唔到你打咩,變左亂碼….!
    唔緊要架,好朋友,我地都係人,
    有咁多感覺都係神賜既~
    只要我地識得將重擔交俾神就可以喇~^^~我會為你祈禱~
    係呢,點解你今日唔駛陪同學返教會呢~?!

  2. yi_fung says:

    hahaha…沒有亂!!!十分正常…今日呀朋友媽媽唔俾佢去呀我仲一心捻住唔知點算點知我online就問呀朋友…希望佢下個week可以返啦^^佢有咁既心我十分之高興呢!!!!最後終於放下心頭大石wagaga真係要感謝神呢!!靠著那加給我力量的~凡事都能作!

  3. ching2_tiff says:

    講得岩,神賜與既力量就係咁正~!
    佢可以返就好喇,咁就可以帶返隻羊羊返黎~^^~

  4. yi_fung says:

    kakaka>v<“我也希望…靠那加給我力量的…幫助呢隻羊羊

Leave a Reply

