今次既日記在後…



1.這問卷是誰傳給你的??
   大佬
2.跟他/她是在怎樣的情況下認識的?
   係兒區開開心心放暑假到見到佢…
3.認識多久了?
   多過1年lu…
4.他有什麼別於一般人的特點??
   佢鐘意畫畫…
   直覺話我知佢鐘意音樂
   有一雙踢玻既腳
5.在你心中他是怎樣的人?
   以前肥肥地…而家唔係lu…
   好人的…叫到一定幫
   好錫細佬…好照顧細佬
   係一個可以幾正經既人…
6.現在有想認識誰??有的話請列名
   沒有o…
7. 請傳給六個朋友!!
   好的…

1.這問卷是誰傳給你的??
   細佬
2.跟他/她是在怎樣的情況下認識的?
   都係兒區開開心心放暑假到見到佢…
3.認識多久了?
   都係一年多啦
4.他有什麼別於一般人的特點??
   細細粒粒可可愛愛的…
   有時都幾搞笑ga…
   比同年的我捻應該細粒小小
5.在你心中他是怎樣的人?
   對身邊既人好好…
   謙虛的…
   大器的…haha
   好有腦…
   好錫佢哥哥…錫既方式唔係表面
   例如一次有人(玩咁樣)打佢哥
   佢唔係話唔好打我哥…係話唔好打架啦喂<<
   佢地既關系真係好好>v<
6.現在有想認識誰??有的話請列名
   沒有lo…
7. 請傳給六個朋友!!
   好的!!!


聆聆今日又喊了=0=”
佢留住唔食既一包熊仔餅…
俾我唔知係佢既情況下食左!!
之後就係咁喊…
之前咁珍惜有咩用呢??
要走的都要走…
真係要再次失去??一定唔想
多麼的矛盾
多麼的無耐
多麼的難受
俾著我…
係真係好難受…傷心
下次俾過佢一包已經冇用
而且下次?真係唔知幾時
只知道要好耐好耐好耐…
大家係架車到聽佢喊…
但係個個都只係「聽」同見
佢就不停咁喊喊喊
有人明白佢當時既感受嗎?
沒有…
喊到累了便睡一會…
訓醒捻起又喊過….
唉!~~~


以下呢幾段野呀薇話一齊放,…不過真係好搞野…haha
請按stop呢個板(refresh隔離)再play呢兩段野^^


 

 


阿豆阿薇同pongpong xanga都有其他ga…
快D去睇下啦^^好正!!!!

身不由己

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

31 Responses to

  1. han_g says:

    傷心….最終會獲得過後了的歡欣
    矛盾….最後也會放下了執著已久的想法
    無奈….亦會得到人的體恤,對申出你援助之手
    難受….會成為你苦海出求存的磨練
    傻….請不要把世上罕見的純真醜化吧

  2. yi_fung says:

    懶景包…中文勁真係中文勁…果然有文彩…不過要好多謝你寫既呢篇野^^謝謝你…呢篇野真係幾得…其實我想打「俾」唔係「傻」hee^^唔好意思…希望你都會用返呢篇野鼓勵自己…記住自己所講過既野呀…!!!

  3. Nam_Woody says:

    2風姐姐~
    你直覺好準bow!!
    我真係好鐘意音樂嫁^^
    不過一路都冇機會接觸….
    初初返教會都係因為被音樂所吸引xppp
    ps.(好開心我已經唔係肥仔喇…哈哈哈)

  4. yi_fung says:

    大佬…楠哥哥好唔慣你叫我2風姐姐…haha…你要努力呀…有呢個心已經好正…音樂要「不停」的努力呀…雖然我唔可以同你講音樂D咩…但係你要繼續向住你既興趣努力呀!!!!知ma??只想叫你唔好放棄…!!!!hee好想睇你之前肥仔D相呀…!!!有冇呀有冇呀????俾黎睇下呀^^

  5. Anonymous says:

    最尾個段片聽ng聽到阿基講 : [ng真ge呢個…]
    funny…..加埋基ge樣…haha!!!

  6. yi_fung says:

    聽到呀…hahaha…但有D蝦look…先好ga ma…但真係好鬼搞野>v<

  7. PoNgPOng119 says:

    我地真係好無聊~~咁都諗到~~XDDDDDDDDDD笑死我

  8. yi_fung says:

    係..我睇幾多次都笑幾多次<<<呢句都講左好多次…hhaha!!總之正啦….唔見你段片既????

  9. PoNgPOng119 says:

    都話你係傻笑個炸KA啦~~XDDDDDDDD
    我放左上去啦~~~但係要LOAD好耐~~~
    係喎~~~做咩唔一齊玩呀~~~~淨係見你睇~~~你唔係驚做波下MA?

  10. yi_fung says:

    pongpong…其實你都係hahaha…做咩你冇做波ga???咁你睇我要唔要load好耐呀??hey個時傾緊計呀ma…>v<“下次我一齊玩!!!!!!

  11. 哈哈….好搞笑ar!!!~~^^!!~
    層出不窮…..每次都諗到d新野出來./.!!
    之後就玩一餐….然後笑餐飽.>!!!!~
    好快…一load就load 到!!!~~

  12. yi_fung says:

    我都覺呀….咩捻到D新野??你話佢地????但真係好好笑ga wo ……>v<“唔係咩???

  13. 係ar!~~我話佢地!!!~^^!~~

  14. PoNgPOng119 says:

    NONONO我唔識傻笑ka~~唔好屈我XDDDDDDDDDDD
    係呀~~我冇做波呀~~~我都好想睇下你做波個蝦LOOK樣~~一定笑死我~~
    唔係呀~~都唔係LOAD好耐之MA~~

  15. yan_miu_ar says:

    你比我貼左la~

  16. yi_fung says:

    蕉米…你都可以…發揮下你個小宇宙啦^^

  17. yi_fung says:

    pongpong你唔識傻笑…你識癲笑…對嗎??haha可能你做波會好笑過我….hahaha…我同你個袋真係….haha

  18. yi_fung says:

    苗…其實我唔係好明點玩hahaha…可能你要講多次我聽….heeeeee~~!!

  19. PoNgPOng119 says:

    下次比個袋你”咩”下呀~撞到爆XDDDD

  20. 果個係ar苗來ga????
    張相有d似lingling!!!~~哈哈!!!

  21. yi_fung says:

    pongpong….本來個日想問你借ha…..不過轉個頭又唔記得左=0=”h0h0h0但可能我下次冇著呢件衫??

  22. yi_fung says:

    係呀苗黎ga…你睇下個個係邊個z!!!!!!==”唔一定係自己黎ga ma….佢個事分鐘意的STAR…kekeke你知邊個ma?我唔識點寫==

  23. PoNgPOng119 says:

    咁就要睇下好唔好彩撞正啦~~^^
    係呀~~~我好LIKE你XANGA個首歌仔~~~好舒服~

  24. yi_fung says:

    我都覺好正…知唔知邊個唱既呢??haha不過首歌都放左好耐lo…遲D要轉下!!!!

  25. PoNgPOng119 says:

    唔知呀~~邊個唱KA?/?~~你係米都係唔知呢(唔好比我估中XDDDDDDDDD)~~

  26. yi_fung says:

    咪傻啦pongpong…睇你講呢句野就知道你會成日癲笑既人…hajanice唱ka!!!!幾鐘意佢…見你個米字又捻返起”蕉米”haha!!!

  27. 係ar!~~你首歌真係好好聽.>!!!!~~~

  28. yi_fung says:

    蕉米ha…多謝你呀…我都覺…唔知點解我勁鐘意一D好soft好慢既歌…我捻我鐘意慢歌多過快歌h0h0….可能我聽到會覺得好舒服啦>v<“你都是嗎??

  29. Anonymous says:

    support u!!!!
    reduce yr pressure…..study hard!!!
    i believe that you can DO it!!!!
    GOD BLESS YOU……><!

  30. yi_fung says:

    hahaha thx u u u~~你都係啦…識講都識做…加油努力>v<“天天 倚 靠 “神”…盡你既能力做到最好吧!!!!!

  31. nghiubing says:

    文章像是在說其他的話呢!是我錯覺嗎?哭的人真的是她嗎?

Leave a Reply

