星期5…


完左兩日既sports day…開心呀…D人跑得超快呀…
我都想跑得咁快…haha>v<“
開心係唔使做功課同唔使畫畫休息下hee><
開心既係放學……hahaha(你地即管笑吧=v=”)
開心既係有班好好傾既fd


今日呀…搭小巴回家既時候
坐我隔離個人講電話…
佢每2個字就有一個粗口…
例如:一X齊…每句都XXXX先講佢要講D野==”
點解D人咁鐘意講粗口???
好un耳的=0=”whywhywhy??
跟住忍唔住…
………………………………..
………………………………..
我就…………………………
………………………好粗魯咁
拎個mp3出黎….haha>v<

你地鐘意就sd e-mail俾lingling啦haha^^
佢會覆你ga….hahaha
記得我岩岩開e-mail都好鐘意人地sd E-mail俾我
你地有冇試過><>v<“


好多謝你地留言俾我呀…
超開心>v<“thxthxthx X99999
感到很多的支持!!!!

check it out>v<
<<<.>3<“
媽媽剛找出來的潮爆塵年老鏡hah↓
估唔N年前既野前幾年仲可以hit返
<<無聊而震動中的我wagaga






我好有可能溜左寫唔知邊個ga…
如果有溜記得同我講呀>v<“




1.這問卷是誰傳給你的??
   車人組長
2.跟他/她是在怎樣的情況下認識的?
   um..兒區
3.認識多久了?
   都有3~4年loooo…
4.他有什麼別於一般人的特點??
   鐘意笑…鐘意玩…
   有對打鼓既手腳hee
   有”彭cool”左既牙haha
5.在你心中他是怎樣的人?
   愛玩…
   好關心組員…
   難gag的kaka…
   好強領到我地sumi咁多人…
   對住陌生人都好似好熟咁…
   好錫媽媽同哥哥…
6.現在有想認識誰??有的話請列名
   沒有bo…
7. 請傳給六個朋友!!
    好的


1.這問卷是誰傳給你的??
   蕉米
2.跟他/她是在怎樣的情況下認識的?
   佢話好耐以前兒區…
   但最有印象係赤道haha
3.認識多久了?
   好耐lo…
4.他有什麼別於一般人的特點??
   長長地既面…
   愛運動…
   愛自己既小腿…
5.在你心中他是怎樣的人?
   愛說話…
   好鐘意同D fd玩黎玩去haha
   有義氣的…
   加埋上面第四題個D…haha
6.現在有想認識誰??有的話請列名
   冇bo…
7. 請傳給六個朋友!!
    好的



1.這問卷是誰傳給你的??
   薇姐姐
2.跟他/她是在怎樣的情況下認識的?
   青年區
   熟就應該赤道之後lu
3.認識多久了?
   1~2年la…
4.他有什麼別於一般人的特點??
   有個好搞笑既家庭….
   爸爸鐘意cook南瓜
   媽媽鐘意笑哈哈(好似小朋友咁好可愛)
   成日都好開心
5.在你心中他是怎樣的人?
    愛coz屎…
    愛puma…
    愛笑…
    好nice…如果唔係我都冇同佢咁識熟haha
    鐘意講野…鐘意分享…當然我都好鐘意聽…
    好好人好記得個日佢同我去朗豪坊~正~!

6.現在有想認識誰??有的話請列名
   冇bo…
7. 請傳給六個朋友!!
    好的


1.這問卷是誰傳給你的??
   華仔
2.跟他/她是在怎樣的情況下認識的?
   sumi 
3.認識多久了?
   一年到啦
4.他有什麼別於一般人的特點??
  同佢唔太熟bo..要多多認識下
  不過佢有個好可愛既短頭髮kaka
  黑黑的…
5.在你心中他是怎樣的人?
   幾好…見親佢都笑笑下咁^^
   又會慰問人…
   同蕉米姐姐幾fd~
   同D fd都相處好好haha>v<“
   請佢做野佢都會幫…
6.現在有想認識誰??有的話請列名
   冇bo…
7. 請傳給六個朋友!!
    好的


1.這問卷是誰傳給你的??
   苗子
2.跟他/她是在怎樣的情況下認識的?
   小學小2lu
3.認識多久了?
   wa….8年啦真係唔覺
4.他有什麼別於一般人的特點??
   爽朗的…
   愛說笑…
   愛玩我…haha(呢期)
   有個同佢好似樣既媽媽…
   成日都同我講同一句野…haha
5.在你心中他是怎樣的人?
   讀書好o力…
   好勤力…>v<“
   有上進心…
   對我好好會聽我講好多野haha
   很搞笑的 …
   我地會一齊講完D野一齊傻笑haha
   同佢一齊好開心>v<”  
6.現在有想認識誰??有的話請列名
   沒有bo…
7. 請傳給六個朋友!!
    好的…

好多人ooo>v<希望冇溜

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

2 Responses to

Leave a Reply

