星期三


今日係開心既日子…hahha
首先要補祝琴日13/12聆聆既生日先>v<“
Happi Birthday to Ling Ling!!!
我捻你地可能都有睇我哥xanga話聆聆開左e-mail
因為唔至一個人問過我關於聆聆e-mail的事…
hahaha大家真係可愛>v<~

SEconD…
屋企有棵新既聖誕樹呀….睇圖↓


識變色ga…光纖聖誕樹…好靚ga>v<“

ThirD…↓估下咩黎??

我既綱琴考試成績表=0=”
本來捻住唔合格>><<<
但點知琴日返黎dady話我知我合格…
超級開心呀wagagagag><真係要感謝神
我開心到係咁話個考官傻唔識俾分…=v=”
仲差少少拎Merit=0=”
真係萬分之感謝神….keke~~

我想問你地入我xanga既時候
要唔要等好耐先入到黎ga??





1.這問卷是誰傳給你的??
   李B趣
2.跟他/她是在怎樣的情況下認識的?
  學校識… 
3.認識多久了?
   由F.1到而家lo…
4.他有什麼別於一般人的特點??
  佢有一對彈琴既手…
  有個funny&同佢好fd既媽媽
  有個跳舞既身體
  有個雙生家姐…haha
5.在你心中他是怎樣的人?
   c趣係一個好幫得人既…
   好體貼既人…
   跳舞好o力…做野好認真…
   但唔會過份認真…
   佢亦都係一個鐘意人地叫佢pokpok脆既人haha
   好玩得…如果唔係佢見到呢篇野打死我h0h0
6.現在有想認識誰??有的話請列名
   冇bo…
7. 請傳給六個朋友!!
    好的(again~!!)

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

24 Responses to

  1. 幫我同lingling 講生日快樂!!!!~!~
    棵聖誕樹好靚ar!!!!~
    你個xanga之前要得好耐…e+唔洗^^
    快左好多.!!!~~

  2. yi_fung says:

    okok…我同佢講呀^^
    真係好靚…可能下次sumi活動你會見到haha
    但我xanga而家唔使等就得la??
    我自己都要等booooo…??

  3. yi_fung says:

    你仲玩電腦???
    仲唔溫書???下???
    快D去溫書啦!!!!!!

  4. Cm_Z says:

    哈哈~~你都俾我貼呀……12/12個日ge Entry….
    by the way….恭喜哂呀~~pass左個琴試!! i am proud of you^^
    仲有呀…答你…入你個板耐唔耐丫……..
    其實係….
    都唔多個30s….唔算太耐啦…….
    因為入你個板…..有個好舒服ge感覺………….值得架^W^

  5. yi_fung says:

    RE:車人
    我知道呀我見到你xanga…但我見到你寫2倚…唔敢寫住hahaha…多謝你呀…咁又唔係proud of me既…haha
    真係真係唔耐!!!!??好舒服???haha^^咩叫好舒服呢???唔明bo.<>

  6. lokshu says:

    congratulations with ur piano exam results ar!! i prayed for u ga!!! *^^* lek lui!~ MUAH
    it takes me about 3sec to load ur page la…
    and please say a late HAPPY BIRTHDAY to ling ling for me!!!!!
    see you SOON!!!

  7. yi_fung says:

    haha我知道呀…你打黎我仲好感動tim…雖然我聽唔到你電話>.<
    我個時心情真係唔係咁好…因為我彈第一首歌o個時彈到一半停左落黎…之後仲要開返譜睇=0=你話死唔死呀?? 不過真係要感謝神>v<俾我pass左…所以都好開心呀…
     你都幫我同你爸爸講生日快樂呀^^
     llingling而家有email ga la…你可以搵佢ga>>lingfungli@yahoo.com.hk<佢收到你既email一定會好開心haha

  8. 等我都SD下e-mail俾lingling先!!!

  9. Woo_WA says:

    恭喜哂~pass左個綱琴考試
    btw.你被貼了,去我xanga睇睇la

  10. yi_fung says:

    RE:蕉米
    我知呀…頭先見我妹check e-mail見到你…但又唔肯定係咪你wo…你check e-mail 啦會見到佢既回覆wagaga><佢收到你個e-mail好開心呀(唔係講笑…haha)

  11. yi_fung says:

    RE華仔…多謝你呀>v<”
    okok…知道…我會做的…請等待haha^^

  12. PoNgPOng119 says:

    我都想要個呀妹TIM~~XDDDD

  13. 倚風…..你跟我講野AR???!!–(真係唔好講笑)
                記住做埋我俾番你果份問卷WO!!!!!~~~~

  14. yan_miu_ar says:

    <TABLE class=blogbody cellSpacing=0 cellPadding=1 width=”100%” border=0>
    <TBODY>
    <TR>
    <TD width=”5%”>
    <TD vAlign=top>

    1.這問卷是誰傳給你的??   2.跟他/她是在怎樣的情況下認識的?   3.認識多久了?   4.他有什麼別於一般人的特點??  5.在你心中他是怎樣的人?   6.現在有想認識誰??有的話請列名   7. 請傳給六個朋友!!

  15. yi_fung says:

    Re:pongpong…
    你都可以sd個email俾耹耹ga…haha^^”佢收到你既e-mail一定會好開心姐…佢會回覆返俾你ga…

  16. yi_fung says:

    Re:蕉米
    蕉米真係多謝你醒我呀…可能太多了…如果有邊個溜左記住同我講呀!!!

  17. yi_fung says:

    RE:朱茵…haha
    E?睇唔到你D鬼咐號boo><><
    但我會記得做ga…hahaha>v<

  18. yan_miu_ar says:

    哈哈 你係豬李呀哈哈
    費事叫你朱風 好似 3B個名禁哈

  19. ma_lui_mui says:

    aiya…happy bdai ling ling~~~!! xD
    ho lek lui ahhh….!! i propone jor mah piano exam 2 nxt yr…>< haha…

  20. yi_fung says:

    RE:茵又係wo.><><有個最好既!!!!!唔好叫…hahahaha!!!!or老婆仔hahahahah…得你先叫得ga ja…丁風旺=0=”你鐘意點都得!!!=v=

  21. yi_fung says:

    意靖你可以sd email to lingling><><佢會同晒全屋D人講意靖姐姐sd email俾我呀係咁講講幾百次…hahaha!!!多謝你…你都好o力女姐…你要加油加油加油呀!!!

  22. yan_miu_ar says:

    哈哈
    係呀 我會係禁叫你嫁死野

  23. yi_fung says:

    haha好呀死野!!!haha!!!!頭先講得好開心…waagagaga>v<

Leave a Reply

