星期五啦!!!!話咁快就一個week>v<“
好多既feeling係裹面…
點解呢群人要咁假呢???
點解咁表面???講一套做一套…??
點解前一句同後一句已經係相反既事??
點解要受人感染…???
點解要做作??
點解要使人不安才高興???
點解我”o力”過你DD就想斬我一下咁???
沒有甚麼好比…
點解咁假呀!!!!!!!!!!

霞姐…為何要這樣???
不過呢個禮拜裹面我都覺得自己有D問題==
唔好既想法…唔好既心…

如果俾你簡…你會簡性格定好成績??
只可以簡一個…..

anyway…forget it…
CHristmas就黎到啦!!!!
勁開心…快D到下個禮拜啦…
快D到聖誕….【
會過去的】

 





1.這問卷是誰傳給你的??
    賴景包包
2.跟他/她是在怎樣的情況下認識的?
   o係學校
3.認識多久了?
    F.4開學到而家
4.他有什麼別於一般人的特點??
   會俾佢賴太制服得住(kidding)…
   有個畫畫既爸爸…愛黃sir…=v=”
5.在你心中他是怎樣的人?
   人地叫到都會幫既…
   覺得好多野都晒時間…
   好努力讀書讀到夜一夜都唔訓
   俾著我訓左兩年==”
   成績同時間都十分重要…
   而且成績係好既…D勁人來的~
6.現在有想認識誰??有的話請列名
   冇呀… 
7. 請傳給六個朋友!!
   好的~

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

8 Responses to

  1. claudialsc says:

    1.這問卷是誰傳給你的??   2.跟他/她是在怎樣的情況下認識的?   3.認識多久了?   4.他有什麼別於一般人的特點??  5.在你心中他是怎樣的人?   6.現在有想認識誰??有的話請列名   7. 請傳給六個朋友!!

  2. yi_fung says:

    Re: c趣….你又知我xanga ge^^hee

  3. iam3bi says:

    fung 哥.你好搞笑-0-笑死我人地叫你傳比6個人..你就答好的=0=

  4. yi_fung says:

    Re: 3bi
    HAHAHA…多謝…咁唔知邊個住未答好先LO…H0H0H0=]

  5. claudialsc says:

    梗係啦…我太強了!yeah!

  6. 倚風..!!!~!~點解呢群人要咁假呢???
    因為佢地未得救.!!!~~加油ar!!!~~^^=]

  7. yi_fung says:

    Re:c趣
    咁你多D黎啦bo..><><”
    我知你係曾美到見到既呢??
    or..包包到hahahaha

  8. yi_fung says:

    Re:蕉米haha果然係sumi….><
    勁呀下…你講得岩!!!我會加油的!!!!!!!!!!多謝你呀!!!!!中晒ponit!

Leave a Reply

