星期2…

嘩今日超凍呀=3=”
加上基元呢個凍學校…><><凍到死><

今日我地班際初賽…
但我地今日先練=0=”
有個形算係咁啦….
由開頭到而家真係有點安慰haha…
多謝各位同學合作同埋咁忍耐…
雖然應該唔會入到決賽…
但我地已經做得好好>v<“
好正ga la…你地做得好好呀!!!!!!!!!
終於看見4C既團結!!!!!>v<“







1.這問卷是誰傳給你的??
    曾美
2.跟他/她是在怎樣的情況下認識的?
   o係學校
3.認識多久了?
    F.1開學到而家
4.他有什麼別於一般人的特點??
   做事好認真…對自己有要求…對fd好好
   好幫fd……….等等
5.在你心中他是怎樣的人?
   同上差不多
6.現在有想認識誰??有的話請列名
   冇mug bo…天父會幫我安排wagaga>v<” 
7. 請傳給六個朋友!!
   好的~

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

10 Responses to

  1. han_g says:

    你比我點中左呀1.這問卷是誰傳給你的??2.跟他/她是在怎樣的情況下認識的?3.認識多久了?4.他有什麼別於一般人的特點??5.在你心中他是怎樣的人?6.現在有想認識誰??有的話請列名7. 請傳給六個朋友!!
    你玩多次啦

  2. yi_fung says:

    Re:賴景行先生你都幾強下booooo><

  3. yi_fung says:

    RE:朝偉今次冇打錯你個名啦掛^^”我地班際歌唱比賽呀!!!!!!4C!!!正~~ha

  4. 無ar無ar!!!~~^^哈哈

  5. PoNgPOng119 says:

    叫佢蕉米得羅~~包保冇叫錯~

  6. yi_fung says:

    RE:朝偉….算啦…朝又好潮又好….潮是我專用的wagagaga~!ok??

  7. yi_fung says:

    Re: pongpong
    下…..??有呢個名的嗎???咩叫蕉米???你想講潮米like潮偉既音??

  8. PoNgPOng119 says:

    係”蕉”~~唔係”蕉米”呀XDDDDDD笑死我~~

  9. yi_fung says:

    hahahaha!!!係wo==”睇錯左tim==”…..=v=”…唔好意思【蕉米】…我仲捻埋意思tim=0=”

Leave a Reply

