change左xanga layout la…!!!
好耐冇轉過…hee
搞呢個D html搞左成日=0=”
覺得點呢????>v<“



好開心呀今日禮拜3,5都放假…
勁正>3<又考完試wo…kakaka
仲有琴日放學鄧同學講我知我得左獎~
英文硬筆書法既亞軍…
雖然唔係咩獎….
但係都好happi>v<“


考完試好似忙過考試咁==”
dayday都畫畫….
7:00返屋企又整ART D野….
唉…今次考得好差呀
不過我知自己未盡力….
下次一定要努力努力努力!!!!!!


車人組長….↓送給你的~!!>v<“

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

7 Responses to

  1. han_g says:

    經過兩個月來既呼籲,你終於改左個xanga,真係好感謝如來佛祖
    個背景好似係似曾相識,不過依家咁都幾好睇啵…….
    我又要整個我個xanga佢

  2. yi_fung says:

    …邊個兩個月=0=”咁誇張不過唔使感謝如來佛祖…佢係幫唔到你的…..背景似咩???msn個背景圖…整lo整lo你唔覺得晒時間咩成日wo…wagagaga~

  3. 做咩無lala送俾你組長ge??!!

  4. yi_fung says:

    佢cool牙kakaka.不過cool牙唔=唔靚^^睇下D字~~

  5. meiyant says:

    你比我點中左呀~~!!1.這問卷是誰傳給你的??2.跟他/她是在怎樣的情況下認識的?3.認識多久了?4.他有什麼別於一般人的特點??5.在你心中他是怎樣的人?6.現在有想認識誰??有的話請列名7. 請傳給六個朋友!!

  6. yi_fung says:

    做左啦有冇睇呢曾美~

  7. Cm_Z says:

    哈哈….多謝你呀^^!!!!  我愛你呀….副組長

Leave a Reply

