今次係阿哥=0=…


今日考完試就搭呢個小巴返去…
咁係我前面上車既係一位男子
佢一上車就俾錢…
咁我係佢後面過左去最尾既單人位到
呀男子就坐係我隔離既雙人位到…
佢一路向住我既方向坐…佢一路啤住我….
咁我捻佢可能覺得我搶左佢個位掛…
隔左一陣…佢冇啦啦拍我=0=”
我心捻…你想叫我同你換位???=﹏=
佢指一指自己背面…我:下??
佢:未拉好拉鏈…
…………………………………………….
…….話我未拉好校裙拉鏈wo………….
…………………………………………….
其實都係差少少姐==”咁未拉返lo….
o個一刻真係………………唉…………..
其實佢好心…但…有點無奈==”
對陌生人咁人地就覺得你有點……ga la知ma??

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

3 Responses to

  1. 小巴奇遇記..=0=….

  2. lokshu says:

    hahahahaha… sor mui

Leave a Reply

