阿伯!!!


今日返教會…咁搭小巴啦~
咁小巴餘下一個位…有個ar伯係隔離…
佢坐靠出個個位…咁我要行入去啦…
我一坐底就用個袋隔住我地中間o個到
之後我feel到個ar伯由我對腳到頭咁我!!!!
好無奈~仲要唔係描一次!!!!!係好多次
之後我啤住佢…佢一望到我啤住佢…
佢就扮晒望街咁…超無奈law
我啤過佢一次佢仲要scan我…!!!!!!
怕我唔知佢scan緊我咁…==”
mug呢個香港既阿伯真係咁……………….??
If你第時做阿伯會唔會冇野做做D咁無聊既野呢??
呢件事搞到我更加唔鐘意ar伯
=[


anyway…今日返church得左好多野=]
都係開心既…
不過我又唔記得帶野啦…
對唔住ar><“

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

