今日數學test…
其實我溫左好耐…
但都計得唔肯定咁既??


英文默書就因為
琴日冇時間溫冇溫到….=0=”


最重要既係放左學既琴試…
唉…唔知神俾唔俾我合格呢??
如果合格就好啦…
本來好好好好唔開心…
點解我練左咁耐會考成咁???
我覺得我係一個失敗既人…
捻黎捻去都唔知自己有咩成功過…
人地話不如意事十常八九…
我連o個1,2既成功都冇!!!!!
媽媽提醒我…我要倚靠神…
mum問我…知唔知點解你叫倚風??
我快咁話:倚靠神lo…
快到緊本都冇捻過…
之後先捻…係wo…我要學識倚靠神…
我要括出去…交俾神…


但最後捻捻下原來我都有一樣野成功>v<
感謝神

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

6 Responses to

  1. 倚風倚風…我愛死你呀…hehee~~*

  2. yi_fung says:

    haha呀薇…點解既????做咩咁愛我ar???kaka!!!!

  3. han_g says:

    我好想知呢,倚風同倚靠神有咩關係呢………?”風”同”神”大纜都扯唔埋啵,我唯一聽過就係入面聶風招絕學—風神腿—咋喎,不過我諗都唔會有咩關係嘛……..-0-

  4. Anonymous says:

    風…~!! >”<你 d 字係咪有 d 細呢… 我睇到鬧雞那… :”S

  5. yi_fung says:

    Re han_g
    因為風字係聖經係代表神或者聖靈..or神既聲音
    咁未即係倚靠神lo!!!!

  6. yi_fung says:

    RE FlameJoker
    新個個放大左啦..!!^^睇到豆雞眼呢!!!!快D買返個眼鏡啦你~~~

Leave a Reply

