Day by Day


ha…miss趙好正…
平時講講下世史成日都會講下其他野~
無啦啦講講下其他野有個同學話
《 miss…唔好講廢話啦!!! 》
之後miss話好~跟住又講返之前講緊D野~~
話佢《 你仲講??… 》
佢話《 只係總結返D廢話姐 》
廢話都可以總結….gd!!!


唉…今日唔知自己做咩…
今日放左學choir la…
之後冇啦啦電話響wo…
我已經cut左幾次…但都俾佢聽到…
一年都冇一次會開有聲…就咁岩呢次…….
俾佢收左電話…本來都冇野…
但捻捻choir完又要畫畫…好多野做…
練左又彈得唔好…很多很多…
再加上我呢班好友…安慰…
搞到我都唔知點解會喊…
咩事??我唔知…咁少事點解我會喊??
我唔知…~~~真的好笑~~~


對住個琴好易喊…
↗是真的…!!!!不知為何…
最易喊一路彈一路喊…!!!
可笑~!

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

2 Responses to

  1. 加油呀…2 fung 2 fung 我支持你…

  2. yi_fung says:

    多謝你arrrrr~~呀薇~~>3<

Leave a Reply

