Ar ying!!!


Happi bday!!!


今日ar ying生日噢!!食cake in cover
playgroung…正正正!!!


琴日去左睇《小企鵝 大長征》ar!!!
D企鵝好得意
(所以以後都唔會用企鵝形容wing!!!=v=”)
其實都幾好睇ga…!!!不過冇想象中咁好睇>v<“


之前有一段時間覺得…
究竟係咪我做錯D咩神唔理我…
唔聽我祈禱呢??
點解日日都唔如意…mug都要自己黎…
神係咪真係係到???
點解做mug都一定錯一定有D問題??
但係之後我發覺唔係神唔理我…
係我唔理神…我冇做好本份…
then做返好每一件事…


唉…有一日我art要交一份野…
但交左俾老師之後唔見左…
o個份野好多頁做左我好耐…仲寫左成篇野…
竟然唔見左??要重頭做過…
好啦…由art rm上返去睇下locker有冇
(但我知一定冇…)
anyway都搵唔到…死死氣咁”汁”野走人!!
有個f.5既女仔入左黎4C俾份野我…
wa…開心到我ar….
我本來唔捻住返4C…但都去左…
而佢就係咁奇妙地捻埋上黎俾我….
真係好感謝神…..><><><“‘



This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

4 Responses to

  1. 標竿話呢..>!!!
    神可能有時會刻意隱藏,去試煉你ga!!~
    感謝主la!~~搵份野!!!!XXD~

  2. its_ying says:

    多謝你呀2fung
    神點會唔理你wor…佢一樣咁愛大家!
    唔好亂諗野啦!!!…//

  3. yi_fung says:

    朝偉:
    o….咁又係wooo!!!!!!
    感謝主la!~~搵份野!!!!XXD~<<<點解???

  4. yi_fung says:

    ar ying
    E??您有返教會ga??!!!!真係有!???係咪真係有ga???好開心boooo…h0h0h0

Leave a Reply

