假期好似過得好快咁…
仲有兩日就完…=0=”
但我既功課…test幾時完呢???


今日教會50歲生日..
而亦都係善怡同曉楓既發kai日…
ar君:我十分之體諒你…!!!!=0=”
記得買保險啦下…


發現…我想既係對的…
開心始終係開心..^^”


對唔住ar…今日唔記得帶野>3<”    

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

5 Responses to

  1. 呀……………你仲有兩日假期,.,,
    >.<但係……我今日要返學,,,,,,,,,,,

  2. 未講完……..
    真係覺得有d唔慣….
    今個星期已經唔駛再為sumi預備…
    時間過得真係好快….希望再有sumi係一齊ge時候!!~
    仲有多謝上次去你屋企有咁豐富ge食飯..多謝秀香姨姨!!

  3. Nam_Woody says:

    星期6好開心!!
    多謝2fung姐姐!!
    ^^
    p.s.果日果個牧師唔比人翻譯………..><

  4. yi_fung says:

    RE:朝偉兩日假期好快會過..今日就已經過左一日lu~~
    haha可能我既唔習慣會係星期6開始你咁搞野…未講完…<<唔使多謝…你地開心未好lo…我幫你多謝秀香姨啦=]

  5. yi_fung says:

    RE:大佬唔使多謝wo”木南”哥…講真…重要的是你地開心ma…!!!可以俾你留下深刻既印象is great!!!!
    問返我爸佢話個牧師冇唔俾人翻wo…!!haha可能你係咪聽唔慣翻譯呢???定係我唔記得左呢???邊到ar邊到有唔俾佢返ar????forgot!!!!

Leave a Reply

