星期一
又一個星期一又一個week既開始lu…

今日去學校圖畫館借書既時候…
咁圖書館既miss問我咩名啦…
我話4C李倚風
之後佢話原來你就係李倚風…
我:下??做咩ar??你識我??
佢:我覺得你個名好有詩意…
我:哦…係ar..但你又知我個名既???
佢:我覺得你個名好有詩意ar ma…
    你個名都幾出名ga bo…
    不過未見過你真人…
我:下…???哦(amazing)


究竟佢係想講我好定壞呢?????
好大既疑惑!!!!!!!

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

5 Responses to

  1. 的確…我都覺得你個名好好聽…好正~
    第一次聽已經有咁ge感覺la…

  2. Anonymous says:

    倚風 呢個名…真係幾有詩意ga. 你個老師講得真係岩..
    我星期六會黎ge的..

  3. yi_fung says:

    RE:薇
    多謝你ar^^
    但我覺得佢唔只想講呢樣野kakaka!!!!

  4. yi_fung says:

    RE:minemine
    thx uuu^^好開心ar!!!下個week見你ar!!!!!!係ga la!

  5. nghiubing says:

    若果風的意思以wind來形容的話,就像隨風而擺般,的確十分有詩意,是和神的綠份生出的名字吧!amy

Leave a Reply

