星期四


 


First BonBon生日快樂!!!!


 


之前我既中文老師同我地講…


有次佢去到機場入閘見到個藝人wo


而岩岩有一班遊學團學生經過…


之後個藝人就q晒手un un腳咁扮po史啦


捻住人地會去搵佢…


點知班學生直行直過…


行過只係講左一句:mug原來咁矮ga???<<


而呢個藝人就係….


………………………


………………………..


姓陳既…


……………………….


………………………..


…………………….


………………………


……………………….


………………………..


其實係ar o力】=0=” 我地聽完即刻cher miss!!


 




之前去seven買書wo


買左$20到啦…咁$20未有個公仔既


我一向都唔想”草” 因為我極少去seven


林俾錢…我前面個闊太俾錢啦…


之後個售貨員話: 你唔要公仔ar??11wo!!


之後個女人話: 唔要啦…有好多啦!!!!


之後見我係後面就將o11個公仔俾左我wo..


見佢其實買好少野但唔知點解會有11!!!!!


H0h0h0自此令到我好想” 草”kaka


喂喂…記得俾我arkakakaka>v<

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

2 Responses to

  1. Cm_Z says:

    我個friend尋日去airport都見到藝人呀…
    係許志安呀~~~

  2. yi_fung says:

    係???靚唔靚ga???

Leave a Reply

