愈黎愈適應了~!!!
估唔到升f.4都要適應!!
不過都開心ga!!!
我而家唔要做以前既我~!
要成日舉手答問題kaka!!!!


回想我呢班既人既老師其實都好好!!


我要珍惜=]


 


我個數學ar sir好好~!!


我唔鐘意maths但都覺得上數學堂好開心!
佢好耐心咁教我地~!!
又成日做D好笑野(但唔係佢特燈做ga)
例如一路計數一路唱歌(hugD)


      佢講英文又好鬼搞野~又高又低


加上佢一個傻樣笑死人~!!!
就係今日ja ma我地上緊連堂eng~


第一堂完左佢上左黎望望下


緊住又係出面等左10 mins係咁ao


原來佢早左上黎!!


不過我唔想笑佢ar! 佢已經好慘唔好笑佢啦!
你地唔好笑佢啦!!!!!好嗎??


 







<寫出自己五個ge擇偶條件>
貼我者:薇+朝偉

1) Ofcoz
係一個基督徒啦
  

2) 細心(睇得出我有事)

3) 識得tum人既
   【女仔始終鍾意人tum…kaka】
4) dont like a little boy
   【成熟點比較好…唔會做D小學生野ma
      同埋可以照顧到我…keke】
5) 可以俾到安全感我既
   【我始終係鐘意做”受保護動物”..
.】
6) 可以同我分擔互相交流既


7) 有上進心
    【會為前途(將來)既野做好準備…】
8)專一
    .
    .
    .
    .
    .


講唔晒…總之一句…錫我對我好就得啦=]
                   (咁就咩都岩晒)

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

One Response to

  1. Anonymous says:

    其實我睇完你GE日記..之後
    我會唔會過份緊張自己GE中四生活呢
    我GE中四生活可能同你好唔同…聽到你話好唔適應..!
    都有D擔心…不過你會好快適應到GE.
    我就覺得幾辛苦都要頂LA..今年.我真係擔左好多支大旗AR
    祈求神可以幫幫我.吧…
    真係慶幸你有咁好GE老師…HEHE..
    你要學得開心…讀書果陣先會有動力..

Leave a Reply

