好耐冇打xanga tim><
first
happi birthdaymy bro for 11/9!!!


好感恩星期六既時候
再提醒我
點解咁多野都不滿先呢??
點解唔嘗試每件事都先感恩??
**常存讚美,心中歡欣**
而家真係要不住的禱告,凡事謝恩!!


亦都好感恩我同ar薇事先冇約
就出左去
佢買到佢想要的
我買到我好耐都未買的(書包)~~
真係好開心呀!! 有新書包用lu~~


仲有感恩既係星期日同杜媽媽傾計
所傾既野是我意料之外
so happi about that學左好多野ar!!

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

5 Responses to

  1. 感恩…..一齊努力la!~!~~~~~

  2. 奇妙奇妙神ge安排真係奇妙
    btw…你又有”鼻貼”你…你去我xanga 睇下la…

  3. yi_fung says:

    陳生:
    知道了~!!
    見到了…

  4. yi_fung says:

    RE:薇E??你同陳生o個個一樣bo~…不過一個6個一個5個…=0=”咁我應該寫6個定5個呢??哈~你地真係夾~~

Leave a Reply

